خرید وحشت از دستمال توالت با محدودیت های جدید همه گیر دوباره وارد فروشگاه های ایالات متحده می شود

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=k_NB8CT8M9E

“هست Walmarts هنوز هم بیشتر از دستمال مرطوب Lysol هستند، و کاغذ توالت است دوباره، گفت:” وایتلی هچر، 31، یک متخصص مجموعه در توسان، آریزونا.

اما عجیب ، در مکانهایی مانند Walgreens و Dollar Tree می توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. من فکر می کنم مردم در حال دیدن قفسه های خالی در فروشگاه های بزرگتر و خرید وحشت هستند. “

در Costco در ونکوور ، واشنگتن – جایی که قوانین جدید شامل ممنوعیت موقت غذا خوردن در فضای داخلی می شود – موجودی اضافی شامل کاغذ توالت ، حوله کاغذی ، دستمال مرطوب تمیز ، دستکش و گوشت کنسرو اسپم بود.

و شکار دستمال توالت بار دیگر در کالیفرنیا آغاز شده است ، جایی که فرماندار روز پنجشنبه دستور منع رفت و آمد در تمام اجتماعات اجتماعی داخل منزل و فعالیت های غیر ضروری در خارج از خانه در بیشتر ایالت ها را صادر کرد.

خریداران گفتند که دستمال توالت در فروشگاه های Costco در فرسنو و لس آنجلس به فروش رسیده است.

در سان دیگو ، ملین عیسی ، بازاریاب اینترنتی ، در جریان اجرای بستنی که اخیراً به منطقه فونس محلی خود رفته بود ، کمبودهای جدید را یادداشت کرد. “راهرو TP خالی است. کوزه های بزرگ شیر بیشتر از بین رفته اند. بستنی زیاد ، ”ایسا گفت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=LMzX1LAXcjw

Procter & Gamble ، سازنده افسون ، فروشنده شماره 1 كاغذ توالت آمریكا ، گفت كه كارخانه ها 24/7 برای تأمین تقاضا در حال كار است.

طی چند ماه گذشته ، خرده فروشان مجبور شده اند تغییرات عمده و پرهزینه ای را در زنجیره های تأمین خود اعمال کنند تا موج های غیرمنتظره تقاضا را برآورده کنند.

در پاسخ به توئیتی که از فروش دستمال توالت و حوله های کاغذی شکایت داشت ، باشگاه سام والمارت گفت: “ما در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر این وسایل را دوباره پر کنیم.”