بازی در: چگونه کامپیوتری بسازیم که بازی شما را به سطح بالاتری برساند

محتوای مقاله

اگر هنری کاویل بتواند این کار را انجام دهد، من می توانم آن را انجام دهم. و شما هم می توانید!

البته کاویل بریتانیایی تنومندی است که نقش ضدقهرمان اصلی سریال فانتزی نتفلیکس The Witcher و همچنین سوپرمن را در فیلم‌های کامیکس دی سی بازی می‌کند.

و آن”؟ چرا، این در حال ساختن رایانه شخصی بازی خود است!

کاویل، یک گیمر قدیمی، سال گذشته با انتشار ویدئویی که در حال مونتاژ کامپیوتر گیمینگ جدیدش بود، اینترنت را به آتش کشید. تمام عضلات برآمده و فرورفتگی های عمیق، او باعث می شد به نظر برسد… خوب، سکسی.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

و در حالی که من نقطه مقابل برآمدگی، گودی و سکسی هستم، برای مدت طولانی به دنبال ساختن یک ماشین بازی پیشرفته برای جایگزینی رایانه قدیمی ام بودم.

در نهایت من دست به کار شدم. سال نو، کامپیوتر جدید!

چرا کامپیوتر بازی خود را بسازید؟

فهرست کردن تمام مزیت های بازی های رایانه شخصی همیشه طول می کشد، اما پاسخ کوتاه این است که این پلتفرم همه کاره تر از یک کنسول است، البته کمی سخت تر. اگر بودجه کافی دارید، حتی می توانید رایانه شخصی قدرتمندتر از پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بسازید که اخیراً منتشر شده است.

این همچنین یک پروژه بسیار سرگرم کننده است، حتی اگر شما نسبتاً تازه وارد بازی های رایانه شخصی هستید. انتخاب اجزایی که می خواهید در دکل سفارشی خود، قرار دادن همه آن ها در کنار هم مانند یک مجموعه لگو با فناوری پیشرفته، و سپس روشن کردن همه آن برای اولین بار – عجله زیادی است!

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

از کجا آغاز کنم؟

تحقیقات زیادی انجام دهید با تعیین بودجه شروع کنید، سپس تصمیم بگیرید که چه قطعاتی را می توانید بخرید. وب سایت PCPartPicker یک منبع عالی است، با طیف وسیعی از پیشنهادات برای هر بودجه، به علاوه ابزارهایی که می تواند به شما کمک کند از سازگاری اجزا برای ساخت سفارشی خود اطمینان حاصل کنید.

از آنجایی که در حال عکاسی بالا بودم، ساختم را بر اساس پردازنده Intel Core i9-10900K طراحی کردم. من یک پسر اینتل هستم که از زمان گذشته به عقب برمی‌گردد – من چیزی جز تجربیات عالی با سخت‌افزار آن‌ها نداشته‌ام – و پردازنده‌های Core i9 مبتنی بر بازی یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های اینتل هستند.

انتخاب CPU شما، انتخاب مادربرد شما را مشخص می کند، که به نوبه خود به شما کمک می کند تا گزینه های کیس، راه حل های خنک کننده و غیره را کشف کنید.

آیا سخت است؟

ساختن رایانه شخصی خود کار بی اهمیتی نیست و احتمالاً باید سطح اولیه راحتی با رایانه و/یا وسایل الکترونیکی داشته باشید. این سومین رایانه شخصی بود که من از ابتدا ساختم، اما با این وجود، تعداد زیادی آموزش یوتیوب را تماشا کردم، راهنماهای آنلاین زیادی را مشاهده کردم و حتی راهنمای دستورالعمل هر جزء را خواندم.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

خوشبختانه، صدها منبع برای کمک به سازندگان رایانه های شخصی تازه کار وجود دارد – با جستجوی «راهنمای مبتدی برای ساخت رایانه شخصی» یا چیزی مشابه شروع کنید. من ویدیوهای یوتیوب Robeytech را مفید یافتم، و راهنمای ساخت رایانه شخصی اینتل برای تازه واردان به طرز شگفت انگیزی در دسترس است.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

این واقعاً مزخرف به نظر می رسد!

وقتی چند سال پیش با کاویل مصاحبه کردم، از او در مورد وسواس بازی اش پرسیدم. او در آن زمان به من گفت: «مطمئناً من یک گیمر بزرگ رایانه شخصی هستم. “شما برای انجام هر کاری که می خواهید وقت می گذارید. و اگر زمان را کنار بگذارم، آن وقت به زمان بازی من تبدیل می شود.”
در واقع، این عشق کاویل به The Witcher 3: Wild Hunt – بازی نقش‌آفرینی فانتزی گسترده – بود که باعث شد تا برای نقش گرالت در سریال The Witcher نتفلیکس که در حال فیلم‌برداری فصل دوم آن است، درخواست داد. اگر کاویل می تواند روح هولناکش را در آغوش بگیرد، ما هم می توانیم!

تبلیغات 5

محتوای مقاله

خوب، از چه اجزایی استفاده کردید؟

اجزای اصلی ساخت من (که مسلماً بسیار گران است) CPU Intel Core i9-10900K، مادربرد MSI MPG Z490 Gaming Edge WiFi با خنک کننده CPU Noctua NH-D15 و کارت گرافیک Asus TUF Gaming OC RTX 3080 است.

یافتن کارت‌های گرافیک سری 3000 NVIDIA RTX هنوز به‌طور باورنکردنی دشوار است، اما ارزش آن را دارد که منتظر بمانید تا زمانی که بتوانید آن‌ها را به دست آورید، البته اگر با بودجه شما مطابقت دارد. من ترجیح دادم با جلوه‌های نورپردازی RGB خیلی دلسرد نباشم – فن‌های کیس دارای نورپردازی RGB هستند، و همین‌طور است – اما شما این کار را انجام می‌دهید!

و چگونه است؟

این یک جانور مطلق است که می‌تواند تقریباً هر بازی را با حداکثر تنظیمات بصری با نرخ فریم‌های صاف ابریشمی اجرا کند. هنگامی که با تلویزیون 77 اینچی LG CX 4K OLED که برای اهداف بازبینی در اختیار دارم، جفت می‌شود، کامپیوتر خانگی من بهترین تجربه بازی را که تا به حال داشته‌ام ایجاد کرده است – به قدری که در هفته‌های اخیر به سختی کنسول‌هایم را لمس کردم. .

و به لطف رویکرد آهسته و سنجیده من در ساختن – به علاوه CPU فوق العاده پایدار اینتل، و کمی شانس – هیچ خرابی عمده یا سایر مشکلات مرتبط با سخت افزار نداشتم. من صادقانه از اینکه چقدر خوب کار می کند شگفت زده هستم.

با پوزش از آقای کاویل، حتی ممکن است بگویید که کل تجربه فوق العاده بوده است.

[email protected]

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید

تبلیغات 1