Texans ‘Fuller از تعلیق شش بازی PED خبر داد

محتوای مقاله

ویل فولر وی ، گیرنده وسیع هوستون تگزاس به دلیل نقض سیاست لیگ در مورد مواد تقویت کننده عملکرد ، به مدت 6 بازی محروم شد.

فولر روز دوشنبه در پستی در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که این محرومیت از این کار محروم است. وی از سازمان Texans و طرفداران آن عذرخواهی کرد.

فولر نوشت: “در اوایل سال جاری ، من از یک متخصص پزشکی که دارویی را تجویز کردم که فکر می کرد طبق سیاست های دارویی NFL مجاز است ، درمان شدم.” “همانطور که مشخص شد ، اعتماد من به این متخصص بی جا بود زیرا این دارو طبق سیاست NFL در مورد مواد افزایش دهنده عملکرد مجاز نبود.

“در نتیجه این اشتباه ، من به دلیل مصرف این داروی ممنوع به مدت شش بازی محروم شده ام. من می خواهم صمیمانه از سازمان Texans و همه طرفدارانم برای این اشتباه عذرخواهی کنم. من مشتاقانه منتظر هستم که همه اینها را پشت سر بگذارم و در سال 2021 بهتر از همیشه برگردم. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=cDB-fnYilMw

فولر ، 26 ساله ، در پذیرش ها (53) ، دریافت یارد (879) و تاچ داون (هشت) از طریق 11 بازی در این فصل با بالاترین سطح شغلی همراه بوده است. او پنجمین سال خود را با تگزاسی ها سپری می کند ، آنها در دور اول (در مجموع شماره 21) او را در سال 2016 از Notre Dame دعوت کردند.

این محرومیت شامل 5 بازی آخر این فصل و همچنین اولین بازی فصل 2021 برای فولر ، بازیکن آزاد در انتظار است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Y4wXUbKCPLQ

منهای فولر ، تگزاسی ها می توانند به Brandin Cooks به عنوان گزینه برتر دریافت خود روی آورند. او 52 جلب برای 719 یارد و سه لمس دارد.