NBA برنامه پیش فصل 49 بازی 11 تا 19 دسامبر را تعیین کرد

محتوای مقاله

NBA روز جمعه یک برنامه پیش فصل 49 بازی را تنظیم کرد ، بازی های تمرینی که از 11 تا 19 دسامبر قبل از شروع 22 دسامبر به فصل عادی برگزار می شد.

هر تیم حداقل دو بازی پیش فصل را انجام می دهد ، قهرمان NBA لس آنجلس لیکرز چهار بار قبل از شروع فصل عادی تاخیر درست قبل از کریسمس بازی می کند.

پنج بازی در 11 دسامبر در شب افتتاحیه بازی های پیش فصل برنامه ریزی شده است که با یک مسابقه بین لیکرز و لس آنجلس کلیپرز برجسته شده است. رقبا ، که هر یک در Staples Center بازی می کنند ، دو بار با یکدیگر بازی خواهند کرد. لیکرز همچنین دو بار با فینیکس سانز بازی خواهد کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=IyZMDXIUruo

تورنتو رپتورز سه بازی پیش فصل را انجام می دهد ، از جمله یک بازی خانگی در آمالی آرنا در تامپا ، فلوریدا. رپتورز فصل عادی را با بازی های خانگی در تامپا آغاز می کند پس از اینکه دولت کانادا اعلام کرد این تیم نمی تواند میزبان حریفان خود باشد عرصه خود

فصل NBA به طور معمول در ماه اکتبر آغاز می شود اما پس از چهار ماه تاخیر در فصل 2019-2020 توسط بیماری همه گیر COVID-19 ، به دسامبر برگردانده شد. هر تیم در 10 فصل خجالتی از یک فصل معمولی 72 بازی در فصل منظم در 21-20-20 انجام خواهد داد.

NBA برنامه فصل منظم را در دو بخش منتشر خواهد کرد. پیش بینی می شود برنامه نیم فصل اول طی روزهای آینده منتشر شود. برنامه نیمه دوم بعداً منتشر می شود و شامل هر بازی نیمه اول است که به دلیل نگرانی از COVID-19 مجبور به تعویق افتاد.