Jagmeet Singh برای ‘crossover حماسی’ در بازی های ویدیویی با AOC تلاش کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

مسابقه جمعه – “گفتگو با هم ، و کشف اینکه چه کسی سوس است و چه کسی نیست” – اولین تعامل سینگ با Ocasio-Cortez در خارج از پست ها و پیام های مستقیم در توییتر بود ، او گفت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=11bTE_SPt_0

“اگر به فکر فریبکاران به عنوان افرادی هستید که در بالاترین سطح بهره برداری از سیستم یا افراد فوق ثروتمندی هستند که سهم عادلانه خود را پرداخت نمی کنند … این استعاره بسیار جالبی است.”

هم تیمی وی نیز در این مأموریت اهمیت نمادین یافت.

“اعضای کانادایی مجلس و اعضای کنگره ایالات متحده یکدیگر را به فضا تخلیه می کنند. چه مشکلی ممکن است رخ دهد؟ ” Ocasio-Cortez روز پنجشنبه در پاسخ به دعوت سینگ توییت کرد.

این مسابقه همه سرگرم کننده و بازی نبود.

“آیا تو واقعی هستی؟ جگمیت ، تو فقط او را درست در مقابل من کشتی. ” “او در این کار بسیار خوب است ، ترسناک است.”

“آیا می خواهی مرا صدا کنی؟” سینگ پرسید. “فکر می کردم اینجا همبستگی وجود دارد.”

نماینده کنگره پس از انکار مرتکب این عمل شرورانه ، اعتراف کرد که وی با ابراز گریه فریبنده خود مبنی بر برائت “تحت تأثیر قرار گرفت”.

وی افزود: “لعنت ، آنها آنها را کثیف می کنند”

به صورت دوره ای ، سینگ از بینندگان می خواست با شعارهای “YES” برای نشان دادن اشتیاق خود به سیاست هایی مانند مالیات بر ثروت یا “حمایت بیشتر جوانان” ، در حالی که Ocasio-Cortez ابراز تاسف می کرد “ترساندن سوسیالیسم در ایالات متحده” و “خارج از کشور” آنجا ”پوشش فاکس نیوز.

پخش مستقیم اوكاسیو كورتز در 20 اكتبر ، كه شامل نماینده ایلهان عمر ، نماینده پیشرو و مترقی بود ، یكی از پربیننده ترین رویدادها در تاریخ 9 ساله Twitch بود كه به یك روش محبوب سیاستمداران برای جذب طرفداران جوان تبدیل شده است.

این رکورد هنوز متعلق به یک گیمر حرفه ای است که بازی محبوب “Fortnite” را با سوپراستار کانادایی Drake ، خواننده رپ تراویس اسکات و گیرنده گسترده NFL JuJu Smith-Schuster انجام داده است ، با 628،000 بیننده که همزمان تماشا می کنند.

– با پرونده هایی از جیمز مک کارتن