‘Croods 2’ منجر به کسادی تعطیلات آخر هفته شکرگذاری ایالات متحده در گیشه است

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=GkXeVIfbJOw

شاون رابینز ، تحلیلگر ارشد Box Office Pro می گوید: “این سطح از کسب و کار با انتشار عادی آخر هفته شکرگذاری فاصله زیادی دارد ، اما موفقیت و شکست در وسط یک بیماری همه گیر را باید به طور نسبی مشاهده کرد.”

از نظر رابینز ، بازدیدهای تعطیلات گذشته توانستند در بیش از 4000 سالن تئاتر در سراسر کشور بازی کنند. با بسته شدن اکثر مالتی پلکس ها ، از جمله بازارهای بزرگی مانند نیویورک و لس آنجلس ، “The Croods 2” فقط می توانست در 2211 مکان نمایش دهد.

حتی با وجود این محدودیت ها ، “The Croods 2” چشم به رکوردی از دوران همه گیر دارد. وقایع نهایی معمولاً روز دوشنبه گزارش می شود. اگر تخمین ها ثابت شود ، “The Croods: A New Age” بزرگترین آخر هفته افتتاحیه از زمان بازگشایی سالن های نمایش فیلم “Tenet” را گرفت. آخرین فروش کریستوفر نولان در سه روز نخست اکران خود 9.35 میلیون دلار فروش داشته است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=xtI2EoVlhoA

رابینز می گوید: “برای اینکه این فیلم در بازارهای عملیاتی کمتر از نصف عملکرد بهتری داشته باشد ، نشان می دهد که علاقه مندان به فیلم ، به ویژه خانواده ها ، تجربه صفحه نمایش بزرگ را از دست می دهند و بدنبال آن هستند که در صورت امن و امکان انجام چنین کاری ،” وی ادامه داد: این صنعت تا زمستان هنوز یک جاده چالش برانگیز دارد. اما اولین بار کرودز نشانه اولیه مقاومت سینماهای دراز مدت است. “

در خارج از کشور ، “The Croods 2” 20.7 میلیون دلار از هفت بازار بین المللی با 35 میلیون دلار در جهان جمع کرد. چین به تنهایی 19.2 میلیون دلار درآمد آخر هفته را به خود اختصاص داده است.

Universal ، در مقایسه با رقبا ، در انتشار فیلم در طی همه گیر شدن بیماری فعال بوده است. دلیل آن این است که این استودیو معاملات بی سابقه ای را با تئاترهای AMC و Cinemark ، دو تا از بزرگترین زنجیره های تئاتر سینمای کشور منعقد کرده است. به طور معمول ، فیلم ها قبل از اینکه به خدمات اجاره آنلاین بروند ، 75 تا 90 روز به طور انحصاری در سینماها بازی می كنند. اما طبق توافق جدید یونیورسال و AMC ، این استودیو می تواند فیلم های جدید را در عرض چند هفته از اولین نمایش خود در اختیار شما قرار دهد. در عوض ، انتظار می رود مدارهای سینما از سود دیجیتال بهره مند شوند. “The Croods: A New Age” قرار است به موقع برای کریسمس به سرگرمی های خانگی برود.