AstraZeneca می گوید “واکسن COVID-19 برای جهان” می تواند 90٪ موثر باشد

محتوای مقاله ادامه داشت

این شرکت گفت که هیچ رویداد جدی ایمنی تأیید نشده است ، اگرچه اطلاعات ایمنی کمی ارائه شده است.

سهام AstraZeneca تقریبا 4٪ سقوط کرد ، زیرا سرمایه گذاران اطلاعات مربوط به اثربخشی را نسبت به واکسن های رقیب تأثیرگذار نمی دانند و ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا به تصویب مقررات ایالات متحده برسند. Pfizer و مدرن، که گزارش داد که واکسن خود را در مورد 95٪ در پیشگیری از بیماری موثر بودند، نوار موفقیت آسمان بالا قرار داده بودند.

واکسن AstraZeneca دارای مزایایی است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=Y99h6VdWjWE

هزینه آن برای دولتها فقط با چند دلار در هر ثانیه رقم می خورد ، کسری از قیمت واکسن های Pfizer و Moderna با استفاده از یک فناوری پیچیده و جدید.

همچنین می توان آن را در دمای معمولی یخچال حمل و نگهداری کرد ، که به گفته طرفداران توزیع آن – به ویژه در کشورهای فقیر – از Pfizer که باید در دمای 70- درجه سانتیگراد حمل و ذخیره شود ، آسان تر خواهد بود.

AstraZeneca اذعان کرد که 90٪ میزان کارآیی یک تصادف خوشبختانه بود و خاطرنشان کرد که این نتیجه در هنگام آزمایشات به دلیل خطای دوز بود. رژیم نیمه دوز اول این شرکت را قادر می سازد تا بر اساس اثربخشی بسیار بالاتر از 62 approval ، تصویب کند ، که هنوز هم برای یک تحرک نظارتی بر اساس بحث های قبلی کافی بود.

پاسکال سوریوت ، رئیس اجرایی AstraZeneca گفت که دوز اولیه کمتر به این معنی است که منابع محدود می توانند حتی بیشتر کشیده شوند تا افراد بیشتری واکسینه شوند.

گسترش سریعتر به این معنی است که کشورهایی که برای تهیه واکسن ها برنامه ریزی می کردند می توانند آن را به طور گسترده تری توزیع کنند و به این ترتیب به توقف اختلال اجتماعی و اقتصادی بیماری همه گیر منجر به کشته شدن 1.4 میلیون نفر کمک می کند.