AJ McLean یک سال هوشیار را نشان می دهد

محتوای مقاله ادامه داشت

خواننده I Want It That Way از 22 سالگی با اعتیاد به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می کند و چندین بار به حال اعتیاد درآمده است.

و در ماه اکتبر ، ای جی اعتراف کرد که “نقطه عطف” او پس از لحظه ای مهم در سال گذشته با خانواده اش اتفاق افتاد ، هنگامی که دخترانش – آوا ، هشت ساله و لیریک ، سه ساله – پس از سفر به لاس وگاس ، قادر به بوی الکل از نفس خود بودند.

او در آن زمان توضیح داد: “بنابراین به معنای واقعی کلمه 10 ماه پیش ، من برای دیدن دخترم شانیا تواین در وگاس رفتم. قبل از اینکه حتی سوار هواپیما شوم ، تمام شب نقشه برداری کرده بودم. من می دانستم که برای تهیه مواد مخدر کجا می خواهم بروم. من می دانستم که کجا می خواهم مست شوم.

“من همه آن را می دانستم و فهمیدم ، خوب ، یک شب است. تا زمانی که از زمان خاصی نگذرم و بوی آن را ندارم ، می توانم آخرین هورا را بخورم و سپس به خانه برگردم. همسرم نمی داند. همه چیز عالی خواهد بود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=IZqiSoOYwFo

“هرگز ، هرگز به این ترتیب کار نمی کند. من هرگز نخوابیدم. دو پرواز اول برگشت به خانه را از دست دادم و وقتی به خانه رسیدم مشروبات الکلی را ترک کردم. من و همسرم همیشه این توافق را داشتیم که اگر بوی الکل می دادم ، اجازه بازی با بچه هایم را نداشتم – من نمی توانستم در کنار بچه هایم باشم.

“اما آنچه واقعاً مرا آزار داد لحظه ای بود که دختر کوچکم Lyric به من گفت آن شب ،” بوی پدرم را نمی دهی. ” و وقتی او این حرف را به من زد ، همین بود. گفت کافی است. احساس نفرت انگیزی کردم. “