20 دستگیری در حالی که درگیری های خشونت آمیز در “راهپیمایی میلیون MAGA” طرفدار ترامپ در واشنگتن دی سی آغاز شد

در درگیری معترضین طرفدار ترامپ با معترضین مخالف عصر روز شنبه دست کم 20 نفر در واشنگتن دستگیر شدند.

هزاران نفر از طرفداران رئیس جمهور معزول در اعتراض به نتایج انتخابات این کشور ، که نتیجه آن جو بایدن دموکرات برنده اعلام شد ، به پایتخت راهپیمایی کردند.

دونالد ترامپ تاکنون از پذیرفتن آقای بایدن امتناع کرده است ، در عوض یک سری پرونده های قضایی را در ایالات نبرد اصلی آغاز کرده و ادعاهای بی اساس مبنی بر ارتکاب تقلب در رای دهندگان را مطرح کرده است. تیم مبارزاتی وی تاکنون نتوانسته است هیچ مدرک معتبری برای اثبات اتهامات خود ارائه دهد ، و چندین پرونده در حال حاضر توسط دادگستری های ایالتی منتفی شده است.

با این حال ، طرفداران وی همچنان متقاعد شده اند که بازی ناخوشایندی رخ داده است ، و هنگامی که تعداد آنها از طریق واشنگتن جابجا می شود ، فریاد می زنند “جلوی دزدی را بگیرید” و “هر رای را بشمارید”

یکی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که روی زمین دراز کشیده است ، در حالی که در 14 نوامبر توسط معترضین ضد ترامپ در Black Lives Matter Plaza در واشنگتن دی سی مورد حمله قرار گرفت ، لگد می زند (عکس: گتی)

تنش ها به جوش می آیند

با فرا رسیدن شب ، تظاهرات نسبتاً مسالمت آمیز از تنش به خشونت آمیز تبدیل شد. به نظر می رسد فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی بارگذاری شده اند ، مشت مشت ، گلوله و کلوپ هایی را نشان می دهد که در تلاش برای عقب راندن معترضین به کار گرفته می شوند.

این تنش ها تا صبح روز یکشنبه ادامه داشت. مقامات گفتند که اتهامات مختلفی از جمله حمله و نگهداری اسلحه علیه افراد دستگیر شده تشکیل شد. دو افسر پلیس زخمی شدند و چندین قبضه اسلحه گرم کشف شد.

خود آقای ترامپ صبح روز شنبه با اعزام موتور سیکلت خود به خیابان های پر از طرفداران قبل از سر زدن به باشگاه گلف ویرجینیا ، سر خود را به گردهمایی تقدیم کرده بود.

“/>

ادامه مطلب

دونالد ترامپ “منفجر شده” برای اولین بار پس از شکست در انتخابات کنایه می دهد تا از سمت خود خارج شود

مردم با شعارهای “ایالات متحده آمریکا ، ایالات متحده آمریکا” و “چهار سال دیگر” پرچم ها و علائم آمریکایی را که ادعای تقلب در رای دهندگان را ادعا می کردند ، به اهتزاز درآوردند.

یکی از افراد وفادار ، آنتونی ویتاکر از وینچستر ، ویرجینیا گفت: “من فقط می خواهم روحیه او را حفظ کنم و به او بگویم که ما از او حمایت می کنیم.” او خارج از دادگاه عالی بود ، جایی که پس از راهپیمایی در خیابان پنسیلوانیا از Freedom Plaza ، نزدیک کاخ سفید ، چند هزار نفر جمع شدند.

حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تجمع در مقابل عمارت فرماندار در 14 نوامبر 2020 در سنت پل ، مینه سوتا جمع می شوند. هزاران نفر امروز در شهرهای سراسر کشور گردهم آمده اند تا نتایج انتخابات اوایل ماه جاری را مورد مناقشه قرار دهند. (عکس: گتی)

“هر رأی را بشمارید”

ائتلاف گسترده ای از مقامات ارشد دولت و صنعت اعلام كرد كه انتخابات 3 نوامبر و شمارش زیر بدون هیچ مشكلی در حد معمول – “امن ترین” در تاریخ آمریكا رخ داد ، و تلاش آقای ترامپ برای تضعیف یکپارچگی مسابقه.

راهپیمایی ها در سایر نقاط کشور نیز برگزار شد.

در دلری بیچ ، فلوریدا ، چند صد نفر راهپیمایی کردند ، عده ای با تابلوهایی با عنوان “هر رأی را بشمارید” و “ما نمی توانیم تحت یک دولت مارکسیست زندگی کنیم”.

“/>

ادامه مطلب

آیا دونالد ترامپ می تواند در انتخابات 2024 آمریکا شرکت کند؟ قوانین مربوط به شرایط ریاست جمهوری پس از باخت به جو بایدن

در لانسینگ ، میشیگان ، معترضین در كاپیتول جمع شدند تا سخنرانان راجع به نتایجی كه نشان می دهد آقای بایدن با بیش از 140،000 رای برنده این ایالت است ، تردید كنند.

پلیس ققنوس تخمین زده است که 1500 نفر در خارج از پایتخت آریزونا در اعتراض به پیروزی ناچیز آقای بایدن در این ایالت تجمع کردند. معترضین در سالم ، اورگان ، در پایتخت تجمع کردند.

گزارش اضافی از آژانس ها