۶ روش متداول از بین بردن جای جوش صورت

آیا درمارولر بر درمان هیپرپیگمانتاسیون موثر است؟ همانطور که می دانید درمان جای جوش ضروری نیست و ممکن است بسیاری از افراد با وجود این عارضه هیچ مشکلی نداشته باشند اما نمی توان تاثیر قابل ملاحظه ی آن بر زیبایی پوست را نادیده گرفت. عوارض جانبی رایج لایه برداری و میکرودرم شامل موارد زیر می باشد : هیپر/هیپو پیگمانتاسیون(بیش تر و کم تر از حد رنگدانه داشتن پوست) ، ترشحات پوستی، قرمزی و تحریک دردناک. درمارولر دی آر اس از قبل استریل شده است، اما توصیه می کنیم قبل از استفاده آن را ضد عفونی کنید.

اولین مرحله، ضد عفونی کردن سوزن ها و شستن صورت است که با شستشو دهنده ملایم انجام می شود و بعد از آن بسته به سطح تحمل شما از لحاظ درد و سایز سوزن، می توان از کرم های بی حس کننده روی قسمت هایی استفاده کرد که قرار است دستگاه از آن ها رد شود. آسان کرده است. این درمارولر 4 کاره شامل 4 سر رولر سوزنی تیتانیومی، 1 برس تمیز کننده صورت سیلیکونی، 1 جعبه ذخیره ضد عفونی شده و 4 رولر قابل تعویض برای رفع نیازهای پوستی است. پس از تمیز کردن، از سرمی که در بسته کامل وجود دارد استفاده کنید.

پس از اتمام کار دستگاه درمارولر را بشویید. بهتره که این کار توسط یه شخص حرفه ای انجام بگیره تا آسیبی به پوست وارد نشه و اگه قراره خودتون این کار رو انجام بدید باید خیلی آروم و با حوصله درمارولر جدید باشید! این کار هدف تمامی درمان های درمارولینگ است. مفهوم درمارولینگ یا میکرونیدلینگ بسیار ساده است.

از طرف دیگر، مراقبت های لازم بعد از انجام لیزر و یا پیلینگ، خصوصا در فصول گرم سال برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. همراه با این لایه، تیرگیها و لکههای حاصل از جوش جدا میشوند و شما بلافاصله پوستی صاف و درخشان خواهید داشت. آیا می خواهید ظاهر پوست خود را بدون استفاده از روش های گران قیمت و خطرناک بهبود ببخشید؟ این روش ها به لایه ی فوقانی پوست (اپیدرم) آسیب رسانده و زمان بازیابی پس از آن، بسیار طولانی است. کیم کالا به عنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصل مشتری مداری و قیمت های رقابتی توانسته است رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.