گزینه های جراحی نیز وجود دارد

ژنیکو ماستی بر اساس میزان چربی تجمع یافته ،افتادگی سینه و محل قرارگیری نوک سینه در درجات مختلف درجه بندی می gynecomastia 13 year old شوند. در صورتی که علت بیماری مشخص نباشد پزشکان شما میتوانند آزمایشهای خون را برای بررسی میزان هورمون و حتی یک ماموگرام یا سونوگرافی را برای بررسی بافت سینه و هرگونه علائم غیرطبیعی تجویز نمایند که میتواند کمک بسیار بزرگی در رابطه با تشخیص مشکل باشد. در این مقاله به بررسی اجمالی این روش جراحی شگفت انگیز میپردازیم. اگر وزن شما یکونیم برابر وزن ایدهآل است، به چاقی مبتلا هستید و باید جراحی تهاجمی انجام دهید. با توجه به علت ایجاد ورم سینه در مردان گزینههای درمانی متعددی وجود خواهند داشت، توجه کنید که باید از مصرف هرگونه دارو به صورت خودسرانه جلوگیری به عمل آورید، برخی از داروها دارای عوارض گوناگونی هستند و در صورت مصرف میتوانند مشکلات زیادی را به وجود آورند، بهترین کار مراجعه به پزشک بوده و مصرف تمامی داروها نیز باید به دستور و تشخیص پزشک انجام شود تا بتوان از مشکلات بعدی جلوگیری کرد. بهتر است بدانید که در اکثر موارد، افراد مبتلا به ژنیکوماستی نیازی به درمان ندارند اما به دلیل زیبایی یا شرایطی همچون کاهش اعتماد به نفس که موجب دوری از اجتماع میشوند، این دسته از افراد مبتلا ممکن است رو به درمان بیاورند.

لیست آدرس و تلفن بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک،ترمیمی و زیبایی خوب در کرمانشاه را به همراه نوبت دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین مشاهده کنید. در این دو حالت از درمان الاستیسیته ی پوست خوب بوده و پس از عمل با پوشیدن گن فشاره جمع می شود. در برخی موارد که احتمال سرطانی بودن بافت وجود داشته باشد پزشکان ماستکتومی را پیشنهاد میدهند که برای حذف بیش از حد بافتهای سینه به کار میرود. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، علائم ژنیکوماستی بزرگ شدن بافت غده به جای بافت چربی در سینه مردان است. • بالا رفتن سن، چرا که ممکن است با کاهش تستسترون همراه شود. به مدت یک ثانیه در قسمت بالا بمانید و سپس به آرامی بازوهای خود را به موقعیت اصلی خود برگردانید. بسیاری از داروها، قرار گرفتن در معرض محیط ، بیماری ها و برخی شرایط ژنتیکی خطر ابتلا به ژنیکوماستی را افزایش می دهد.در اکثر موارد نیازی به درمان خاصی نیست. افرادی که سینه آنها بزرگتر از حد نرمال باشد و از لحاظ سلامت جسمانی در وضعیت مناسبی باشند، گزینهی مناسبی برای استفاده از جراحی ژنیکوماستی هستند.

وزن افرادی که تمایل به استفاده از این روش درمانی دارند، بایستی نزدیک به وزن ایدهآل باشد؛ همچنین این افراد بایستی پیش از جراحی از ورزش و رژیم غذایی مناسب داشته باشند. پزشکان برای آنکه علت تورم در سینهها را تشخیص دهند در ابتدا از افراد سوالاتی را درباره تاریخچه پزشکی خود و خانواده مطرح خواهند کرد، آنها حتی ممکن است به صورت فیزیکی سینه و اندام تناسلی شما را مورد بررسی قرار دهند. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل ژنیکوماستی یا همان ورم سینه در مردان بپردازیم. در برخی موارد که مشکل افراد حاد است آزمایشهایی همچون MRI، سی تی اسکن، اشعه ایکس و یا بیوپسی نیز امکان دارد که ضرورت داشته باشند. اما اگر توده سینه به طور غیرمعمول بزرگ ، حساس یا سفت و در یک طرف باشد، ممکن است بیوپسی (بافت برداری) انجام شود تا مشکلات دیگری ایجاد نشود. اگر نگرانی در مورد سرطان وجود داشته باشد ، می تواند توده را با بیوپسی یا جراحی بررسی کرد.

پزشک شرایط شما برای ژنیکوماستی را بررسی کرده و امکان انجام این جراحی را برایتان توضیح خواهد داد. راه حل این است که غذاهایی بخورید که چربی بدن شما را کاهش خواهند داد. گاهی اوقات می توان به طور دقیق علت یا محل درد قفسه سینه را تشخیص داد. بدتر شدن کوتاه مدت متاستاز استخوانی، درد موقت تومور یا استخوان. در صورتی که پوست شخص در حالت طبیعی صاف و عاری از جوش باشد ، با مصرف استروئیدها احتمال بروز آکنه وجود داشته و در صورتی هم که فرد در حالت طبیعی از جوشهای پوستی رنج می برد ، مصرف استروئیدها شرایط را به مراتب بدتر می کند . دلیل این امر این است که ژنیکوماستی هیچ ربطی به عضلات سینه ندارد و ساخت عضلات در این قسمت از بدن باعث افزایش حجم سینههایی میشود که قبلا به دلیل بافت ناخواسته در سینهها بیش از حد بزرگ شدهاند. بافت چربی سینه: سینه های بزرگ در افراد چاق اغلب دیده می شود که امری طبیعی است و در اثر افزایش و ذخیره چربی در سینه پدید می آید. با توجه به علتهای ایجاد ورم سینه در مردان امکان بروز علائم دیگری هم وجود دارد.