گزارش ها: AJ Bouye از Broncos 6 بازی را به دلیل نقض PED به حالت تعلیق درآورد

محتوای مقاله

چندین رسانه روز چهارشنبه گزارش دادند ، AJ Bouye کرنر Denver Broncos به دلیل نقض سیاست تقویت عملکرد NFL ، شش بازی را به حالت تعلیق درآورد.

گزارش بوویه مربوط به شش بازی تعلیق است که هفته گذشته به ویل فولر ، گیرنده وسیع هوستون تگزاس و بردلی روبی ، کرنر ارسالی ارائه شد. فولر و بویه در فصل 2016 در هوستون هم تیمی بودند.

رادیو KOA روز سه شنبه گزارش داد که بوئیه همچنین مکمل مصرف کرد که به وی گفته شد طبق قانون NFL ماده مجاز است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=IyZMDXIUruo

یک تعلیق شش بازیه بویه را برای بقیه این فصل و دو بازی اول مبارزات انتخاباتی 2021 کنار می گذارد. او برای سال آینده با حقوق پایه 13 میلیون دلار امضا شده است.

Bouye پس از اینکه در خارج از فصل از Jacksonville Jaguars معامله شد ، اولین فصل حضور خود در دنور است (4-8).

بوئه در هفت بازی (با شروع همه) به میدان رفته و 23 تکل و شش پاس دفاعی را ثبت کرده است. بازیکن 29 ساله به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در افتتاحیه فصل برونکوس به زمین رفت و به مصدومیت رفت. او در تاریخ 25 اکتبر بازگشت تا بازی هفته 7 دنور را مقابل کانزاس سیتی رئیسز آغاز کند.

Bouye 14 رهگیری شغلی داشته و Pro Bowl را با Jaguars در سال 2017 ساخته است. وی توسط Texans به عنوان یک بازیکن آزاد و بدون مجوز در سال 2013 انتخاب شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_8y2tPYdggU

با برخورد کرنر برایس کالاهان (پا) در محل ذخیره مصدوم ، Broncos می تواند بدون دو CB شروع کننده خود در روز یکشنبه – و حتی بعد از آن – در برابر Carolina Panthers (4-8) حضور داشته باشد. مایکل اوجمودیا ، د وانت باسبی ، دوک داوسون و کوین تولیور در موقعیت جایگاه برونکوها را دارند.