کپسول SpaceX ، با 4 فضانورد ، با ایستگاه فضایی بین المللی اسکله می زند

محتوای مقاله

واشنگتن – چهار فضانورد سوار بر یک فضاپیمای تازه طراحی شده از اسپیس ایکس الون ماسک دوشنبه شب در اولین مأموریت خدمه در یک کپسول فضایی ساخته شده شخصی که توسط ناسا ساخته شده بود ، ایستگاه فضایی بین المللی را لنگر انداختند.

کپسول Crew Dragon اسپیس ایکس ، که توسط خدمه سه آمریکایی و یک فضانورد ژاپنی Resilience لقب گرفته است ، 27 ساعت پس از پرتاب در بالای موشک Falcon 9 از کیپ کاناورال ، فلوریدا ، ساعت 11:01 بعد از ظهر (ساعت 7:01 GMT) پهلو گرفت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=4o-DR6VzH-E

ایستگاه فضایی ، یک آزمایشگاه مداری در حدود 250 مایلی (400 کیلومتری) بالاتر از زمین ، برای شش ماه آینده خانه آنها خواهد بود. پس از آن ، مجموعه دیگری از فضانوردان روی کپسول Crew Dragon جایگزین آنها خواهند شد. این چرخش ادامه خواهد یافت تا اینکه بوئینگ با فضاپیمای شخصی خود در اواخر سال آینده به این برنامه بپیوندد.

خدمه Resilience شامل فرمانده مایکرو هاپکینز Crew Dragon و دو همکار فضانورد ناسا هستند: ویکتور گلوور خلبان ماموریت و شانون واکر فیزیکدان. سوئیچی نوگوچی ، فضانورد ژاپنی به آنها پیوست و پس از پرواز قبلی با شاتل آمریکا در سال 2005 و سایوز در سال 2009 ، سومین سفر خود را به فضا انجام داد.