کوین کاستنر ، هیجان انگیز دایان لین با عنوان “بگذار او برود” در راس گیشه هفته انتخابات قرار دارد

محتوای مقاله ادامه داشت

کوین کاستنر در نقش کلانتر بازنشسته و دایان لین در نقش همسرش در فیلم “بگذار او برود” بازی کرد. این زوج برای نجات نوه جوان خود از چنگال یک خانواده خطرناک که در داکوتاها زندگی می کنند ، مزرعه مونتانا خود را ترک می کنند – درگیری که با خشونت پایان می یابد. لسلی مانویل ، که برای یک کار دیگر در Focus ، “Phantom Thread” 2017 ، نامزد دریافت جایزه اسکار شد. “بگذار او برود” توسط توماس بزوچا ، فیلمساز “سنگ خانواده” نوشته و کارگردانی شده است.

“جنگ با پدربزرگ” ، یک کمدی خانوادگی رابرت دنیرو از استودیوی 101 ، در جایگاه سوم قرار گرفت و 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد تا مجموع آن را پس از سه هفته به 13.4 میلیون دلار برساند. “Honest Thief” از Open Road با عنوان هیجان انگیز با لیام نیسون با 1.1 میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و سود خود را به 11.2 میلیون دلار رساند.

فیلم “Tenet” ساخته کریستوفر نولان با فروش 905،000 دلار در داخل پنج تیم برتر را به خود اختصاص داد. همین امر هیجان علمی علمی تخیلی را به 55.1 میلیون دلار رساند. در سطح جهانی ، فروش این فیلم 350.8 میلیون دلار بوده است. با توجه به اینکه کمپانی برادران وارنر ، استودیوی سازنده این فیلم ، اعلام کرده است که “تنت” از ماه دسامبر به سرگرمی های خانگی راه می یابد ، این فیلم تا حدود زیادی نمایش خود در گیشه را به پایان رسانده است. با توجه به قیمت 200 میلیون دلاری و هزینه های بازاریابی ، “Tenet” احتمالاً از نظر سودآوری کوتاه خواهد بود.

برادران وارنر گفت “جادوگران” ، اقتباس رابرت زمکیس از رمان رولد دال ، 3.5 میلیون دلار در گیشه خارج از کشور درآمد داشت و مجموع آن را به 10.1 میلیون دلار رساند. در ایالات متحده ، “جادوگران” تصمیم گرفت به جای نمایش در سینماها ، برای اولین بار در HBO Max ظاهر شود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=bii55AoGK0Y

همچنین توجه داشته باشید: اکران مجدد “داستان اسباب بازی” توسط دیزنی ، حدود 255 سال پس از اولین نمایش در سینماها و تبدیل شدن به یک فیلم کلاسیک خانوادگی ، 505،000 دلار درآمد داشت.

در این مرحله ، غرفه داران آنچه را که می توانند از نظر فروش بلیط بدست آورند ، به دست می آورند ، اما با فروشی عظیم در گیشه ، این یک زمستان طولانی و بالقوه کشنده برای سینماها خواهد بود. اگر “Wonder Woman 1984” از اکران کریسمس خود حرکت کند ، مشخص نیست که چگونه تئاترها می توانند بدون داشتن کمک های قابل توجه دولت باز بمانند.