کمیسر انتخابات فدرال می گوید: “هیچ مدرکی از هیچ نوع تقلب در رای دهندگان” در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد

یک کمیسیونر انتخابات فدرال گفته است “هیچ مدرکی” درباره تقلب در رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده وجود ندارد.

الن وینتراوب به CNN گفت كه كارشناسان انتخابات غیرحزبی از نحوه برگزاری انتخابات تمجید كرده اند.

این امر پس از آن رخ داد که رئیس جمهور دونالد ترامپ پس از مشخص شدن عقب افتادن وی از مسابقه ، علیه مقامات انتخاباتی در ایالت های سخت درگیر مبارزه کرد.

خانم وینتراوب گفت: “مقامات ایالتی و محلی و کارگران نظرسنجی در سراسر کشور واقعاً قدم برداشتند. و شکایات بسیار کمی در مورد نحوه برگزاری این انتخابات وجود داشته است.

“تعداد کمی از شکایات اثبات شده ، بگذارید این طور بیان کنم. هیچ مدرکی مبنی بر تقلب در رای دهندگان وجود ندارد.

“هیچ مدرکی در مورد رأی دادن غیرقانونی وجود ندارد. در واقع ، و شما مجبور نیستید که حرف مرا قبول کنید زیرا مردم در سراسر کشور ، کارشناسان انتخابات غیر حزبی ، بیرون آمده اند و از این انتخابات و نحوه اجرای آن استقبال کرده اند.

کارگران انتخابات آراots را در آتلانتا ، جورجیا بررسی می کنند (عکس: AP)

“اگر می خواهید به ایالت پنسیلوانیا نگاه کنید ، که به نظر می رسد رئیس جمهور متمرکز بر آن است ، سناتور (پت) تومی بیرون آمده و گفت که هیچ شواهدی از تقلب در آنجا ندیده است. رهبر جمهوریخواه سنای ایالت در آنجا نیز گفته است که هیچ مدرکی از کلاهبرداری مشاهده نکرده است. “

مغرور

وی افزود: “هیچ شواهدی از کلاهبرداری وجود نداشته است. هیچ یک از شکایات دلیلی بر کلاهبرداری پیوست نکرده است. واقعاً ما باید نسبت به خود احساس افتخار کنیم. “

تأخیر در شمارش آرا ناشی از تعداد رکورد آراal پستی است که در بحران ویروس کرونا رخ می دهد. این رأی گیری ها زمان بیشتری برای شمارش دارند ، در حالی که برخی از ایالت ها رأی هایی را که پس از روز انتخابات به دست می آیند ، قبول می کنند به شرطی که از قبل برای آنها علامت گذاری شود.

آقای ترامپ یک سری ادعاهای دروغ و اثبات نشده در مورد درستی انتخابات را مطرح کرده است. روز شنبه ، وی در یک سری توییت ها ادعا کرد که “در برخی از موارد در” ایالت های مهم “از جمله در پنسیلوانیا و جورجیا” شفافیت قانونی به طرز شریرانه و خشن ممنوع بود “که جو بایدن با اختلاف کمی اما درحال افزایش است.

وکلای وی قرار است صبح شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنند ، اما مشخص نیست که.

دونالد ترامپ برای سخنرانی در کاخ سفید وارد شد (عکس: AP Photo / Evan Vucci)

رئیس جمهور از شبکه اجتماعی برای جلوگیری از نتیجه انتخابات استفاده کرده است ، با این شبکه اجتماعی سلب مسئولیت در توییترها: “برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توئیت بحث برانگیز است و ممکن است در مورد انتخابات یا روند مدنی دیگر گمراه کننده باشد. “

سمت راست خط

آقای بایدن در حال حاضر در 253 رأی کالج انتخاباتی است و برای اعلام برنده فقط 270 رأی لازم دارد.

ایالت های جورجیا ، نوادا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا ، آلاسکا و آریزونا هنوز برنده ای اعلام نکرده اند.

در بعضی از ایالت ها فقط چند هزار رای بین دو رقیب وجود دارد. مبارزات انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری مجدد در ویسکانسین و طرح پرونده های قضایی در پنسیلوانیا ، میشیگان و جورجیا شد. اما قضات در میشیگان و جورجیا این اقدامات را رد کردند.

این کمپین نشان داد که اقدامات قانونی دیگری نیز در نوادا پیش بینی شده است.

تضمین 20 رأی انتخاباتی پنسیلوانیا ، همانطور که اکنون انتظار می رود انجام دهد ، پیروزی آقای بایدن را تضمین می کند.

اواخر روز جمعه در ایالت زادگاه خود در دلاور ، در سخنرانی سخنرانی پیروزی خود ، گفت: “اعداد به ما می گویند … این یک داستان روشن و قانع کننده است: ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد.”

جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ، در 6 نوامبر در مرکز تعقیب و گریز به ملت سخنرانی می کند (عکس: گتی)

وی ادامه داد: “ما در حال دستیابی به بیش از 300 رای دانشكده انتخاباتی هستیم.”

“و به اعداد ملی نگاه کنید. ما با اکثریت قاطع ملت پشت سر خود در این مسابقه پیروز خواهیم شد.

“ما بیش از 74 میلیون رای کسب کرده ایم. بگذارید تکرار کنم که: 74 میلیون رأی. این بیش از هر بلیط ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده آمریکا است. و کل آرا our ما هنوز در حال رشد است.

“ما با بیش از چهار میلیون رأی دونالد ترامپ را شکست می دهیم و این حاشیه نیز همچنان در حال رشد است.”

او خطاب را با پیام امید – “دموکراسی کار می کند” – و اشاره ای کاملاً محجبه به سیاست تفرقه انداز که ویژگی دولت ترامپ است ، به پایان رساند.

وی گفت: “ما در آمریكا دیدگاههای شدیدی داریم ، اختلاف نظرهای شدیدی داریم و این مشكلی است.” “اختلافات شدید در یک دموکراسی اجتناب ناپذیر است و اختلافات شدید سالم است. آنها نشانه بحث و جدال ، از دیدگاه های عمیق است.

“اما ما باید به یاد داشته باشیم: هدف از سیاست ما جنگ تمام عیار ، بی وقفه و بی پایان نیست. نه. هدف از سیاست ما ، کار ملت ، شعله ور کردن آتش درگیری نیست ، بلکه حل مشکلات ، تضمین عدالت ، دادن ضربه ای عادلانه به همه ، بهبود زندگی مردم ما است. “