کلینیک تخصصی کامپوزیت عرشیان

کامپوزیت های ژاپنی و آمریکایی از بهترین مارک های کامپوزیت دندان می باشند. انتخاب بهترین رنگ مناسب کامپوزیت برای فرد، در دندانپزشکی دیجیتال، با استفاده از نرمافزارهای دقیق انجام میشود. فرق کامپوزیت و لمینت دندان چیست ؟ امروزه یک از دغدغه های افراد برای درمان زیبایی هزینه کامپوزیت دندان است اگر بدنبال روشی برای زیباتر کردند دندان های خود هستید می توانید از درمان های کامپوزیت دندان و یا لمینت دندان استفاده کنید. کامپوزیت روشی است برای اصلاح طرح لبخند و رفع بدشکلی، بدرنگی و فاصله میان دندانها. شاید تصور کنید روکش کامپوزیت همان لمینتهایی است که برای زیباسازی دندان و طرح لبخند استفاده میشود.

آیا استفاده از روکش کامپوزیت برای دندان دردناک است؟ آیا کاشت ایمپلنت برای بیماران با پوکی استخوان امکان پذیر است؟ در ایمپلنت هم شما جای دندان از دست رفته با کمک یک دندان جدید پر میکنید. کامپوزیت و زیبایی دندان ارتباط زیادی با هم دارند. اگر به دنبال روشی هستید که دوام بیشتری نسبت به روکشهای کامپوزیت ونیر داشته باشد می توانید روکش لمینت دندان را انتخاب کنید. از سوی دیگر زمان انجام استفاده از انواع کامپوزیت دندان (مستقیم یا غیرمستقیم)، به عصب و ریشه دندان آسیبی وارد نمیشود. فرق کامپوزیت و لمینت دندان و ایمپلنت چیست ؟

برای ظاهری جذاب و زیبا از لمینت سرامیکی استفاده می شود. توصیه میشود که از جویدن یخ، مغزیجات سفت، شیرینیها، پاپ کورن و… مانند باز کردن درب بطری، جویدن ناخن، شکستن پسته و بادام، خوردن یخ و… بنابراین کسانی که به دنبال روشی برای سفید کردن دندان هستند، این روش، مناسب آنهاست.

در مورد ایمپلنت هم داستان به همین شکل است. در روش روکشهای غیرمستقیم هم لایههای بسیار نازک که از مواد کامپوزیتی تهیه شده است، بر روی سطح دندان قرار میگیرد. این ونیرها نسبت به لکهها و ترک خوردن بسیار مقاوم هستند که به دلیل مقاومت مواد آنها و لعابی است که پس از درمان به آنها میدهند؛ به عبارت دیگر، ونیرهای پورسیلینی متخلخلتر بوده و بنابراین بیشتر مستعد لکهدار شدن هستند بدان معنی که شما باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید و از خوردن غذاهایی که باعث ایجاد لکه روی آنها میشوند خودداری کنید. ۴- مواد قرار گرفته روی دندان به کمک نور آبی سفت میشوند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت کامپوزیت دندان 99 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.