کرم ضد لک قوی صورت سافتوپلاس بهترین کرم روشن کننده پوست صورت

استفاده از این کرم با کاهش میزان ملانین در پوست سبب روشن شدن لکهای پوستی میشود. اگر به دنبال بهترین ضد لک خارجی هستید، یکی دیگر از گزینههای موجود برای شما کرم روشن کننده و ضد لک درماگور است که لکهای ناشی از آفتاب، بارداری، افزایش سن و جای جوش را کاهش میدهد. این کرم ضد لک فاقد هیدروکینون است.

استفاده از کرم های ضد لک علاوه بر کمرنگ کردن لک های پوستی باعث میشود پوستتان یک تا دو درجه روشن تر شود. این کرم اگر بهصورت منظم مصرف شود علاوه بر روشنتر کردن پوست، موجب رفع تیرگیهای اسکار جوش یا زخم و لکهایی که براثر تابش نور خورشید ایجادشدهاند میشود. فندوق جادوگر : فندوق جادوگر یکی از معروف ترین گیاهان قابض پوست و ضد التهاب و تسکین دهنده است ، به این معنی که علاوه بر کوچک تر کردن منافذ پوستتان ، باعث بهبود انواع التهابات پوستی از جمله جوش های پوستی مانند جوش سر سیاه می شود.

امروزه با پیشرفتی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور عزیزمان شکل گرفته، خرید محصولات ایرانی با کیفیت به صرفهتر است. رزورسینول مانع از تولید رنگ در پوست میشود و قادر است لکهای قهوهای و تیره را نیز از بین ببرد. در این کرم روشن کننده از هیدروکینون ۲ درصد و AHA به میزان ۱۰% استفاده شده است. این کرم به عنوان کرم ضد لک قوی ایرانی حاوی هیدروکینون بوده و برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است.

کرم روشن کننده مدیلن حاوی ویتامین سی و آلفا هیدروکسی اسید بوده و خاصیت ضد لک دارد. سی گل یک کرم دیگر به نام کرم روشن کننده گیاهی حاوی آربوتین سی گل نیز دارد که به جای هیدروکینون در آن از ترکیبات گیاهی استفاده شده است. فرقی نمیکند برند ایرانی باشد یا خارجی، همچین ادعایی کذب است. به دلیل اینکه این لکها بیشتر در زنان حامله ظاهر یا عود میکند، به لکهای حاملگی شهرت دارد ولی می تواند در خانم های مجرد و به ندرت در مردان نیز دیده شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از عوارض کرم ضد لک یونیتون 4 وایت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.