کانادا مالیات دیجیتال را در سال 2022 در فیس بوک ، گوگل برنامه ریزی کرده است

محتوای مقاله ادامه داشت

“کانادا در صورت لزوم ، برای اعمال مالیات بر شرکت های بزرگ دیجیتال چند ملیتی ، یکجانبه عمل خواهد کرد ، بنابراین آنها سهم عادلانه خود را مانند سایر شرکت های فعال در کانادا پرداخت می کنند.”

جزئیات بیشتر در بودجه سال آینده ارائه می شود.

فروشندگان مستقر در خارج از کشور که حضور فیزیکی در کانادا ندارند ، همچنین مجبور به جمع آوری مالیات فروش محصولات مانند برنامه های تلفن همراه ، بازی های ویدیویی آنلاین و پخش جریانی هستند. این اقدام باید طی 5 سال 1.2 میلیارد دلار کانادا جمع کند.

اتاوا همچنین قصد دارد افرادی را که محل اقامت کوتاه مدت خود را اجاره می کنند ، به گرفتن مالیات فروش ملزم کند ، گفت: سیستم عامل های معروف اجاره دیجیتال در حال حاضر مجبور به وضع مالیات نیستند. این افزود که هتل ها را در معرض آسیب قرار می دهد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=8KyV5lpjPtg

دولت همچنین در تلاش برای اعطای اختیارات سهام برای جلوگیری از مزایای ناعادلانه “افراد با درآمد بالا که در شرکت های بزرگ با سابقه و بالغ کار می کنند” است.

از این پس ، محدودیت سالانه 200000 دلار کانادا برای کمک هزینه اختیار سهام برای آن افراد اعمال می شود. اتاوا تعریفی از افراد با درآمد بالا یا شرکتهای بالغ ارائه نداده است.

این قوانین برای استارتاپ ها یا شرکت های نوظهور که اغلب توانایی پرداخت حقوق رقابتی را ندارند و در عوض گزینه های سهام را ارائه می دهند ، اعمال نخواهد شد. وزارت دارایی گفت ، قوانین جدید حدود 200 میلیون دلار کانادا درآمد فدرال ایجاد می کند.