چین برای ساختن قلعه های یخ زده، بتکده، یخ از رودخانه استخراج می کند

محتوای مقاله

هاربین – برای بیش از 300 “معدن یخ” در هاربین، کار هر روز در سرمای بی حس کننده قبل از سپیده دم بر روی رودخانه یخ زده Songhua آغاز می شود، رودخانه ای وسیع که راه خود را از طریق شهر شمال شرقی چین می گذرد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

کارگران با استفاده از یخ‌های طولانی، سطح یخ‌زده رودخانه به عرض یک کیلومتر را به بلوک‌های یخی به اندازه جعبه می‌شکنند.

بسیاری از آنها کارگران ساختمانی یا کشاورز هستند، چکمه‌های لاستیکی تا زانو، کت‌های پایین، دستکش‌های ضخیم و کلاه‌های بالدار می‌پوشند تا از گوش‌هایشان در برابر هوای سرد محافظت کنند.

ژانگ وی، 40 ساله، گفت: “ما هر روز ساعت 6 صبح به معدن یخ می آییم.”

محتوای مقاله

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

ناهار مختصر است – یک کاسه رشته فرنگی داغ، کوفته یا نان های بخارپز. غذاخوری های موقتی که با میله های چوبی و ورق های شفاف ساخته شده اند کمی گرما را ارائه می دهند.

از اوایل دسامبر، هر روز ده‌ها هزار بلوک یخ از رودخانه خارج می‌شوند و با کامیون به محل برگزاری جشنواره زمستانی سالانه هاربین منتقل می‌شوند، جایی که از آنها برای ساختن قلعه‌ها، بتکده‌ها، پل‌ها و حتی یک ساختمان در اندازه واقعی استفاده می‌شود. رستوران هات پات

تبلیغات 3

محتوای مقاله

یخ از رودخانه ضروری است.

وانگ کیوشنگ، که 20 سال است برای جشنواره یخ می کند، گفت: «یخ مصنوعی آنقدر ضخیم نیست و به اندازه کافی قوی نیست که در برابر باد بایستد.

کارگران سازه‌های یخی را در محل جشنواره بین‌المللی یخ و برف هاربین قبل از افتتاح آن در هاربین چین، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ می‌سازند.
کارگران سازه‌های یخی را در محل جشنواره بین‌المللی یخ و برف هاربین قبل از افتتاح آن در هاربین چین، ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ می‌سازند. عکس کارلوس گارسیا رالینز /رویترز

برگزارکنندگان برای تکمیل مجسمه‌ها در محل برگزاری جشنواره مسابقه می‌دهند – صحنه‌ای شلوغ از لیفتراک‌ها، جرثقیل‌ها و داربست‌ها.

محتوای مقاله

بلوک‌های یخ با زحمت روی هم قرار می‌گیرند در حالی که کارگران با اره‌های برقی، چنگال‌های ترشی و اسکنه‌های دندانی آن‌ها را به اندازه‌ای شکل می‌دهند، برش می‌دهند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی برف یخی هاربین قرار است در 5 ژانویه آغاز شود و شامل اسکی، سورتمه سواری، عروسی های دسته جمعی، شنای زمستانی و پارک موضوعی از مجسمه های یخی با نورهای رنگی خواهد بود.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

با توجه به محدودیت شدید مرزهای بین‌المللی چین به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، انتظار می‌رود گردشگران داخلی بیشترین بازدیدکنندگانی را که ماه آینده از مجسمه‌های یخی در دمای زیر منفی ۳۵ درجه سانتیگراد تعجب می‌کنند، تشکیل دهند.

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید

تبلیغات 1