چگونه یک “اینستاگرام” مرموز برای مدل برزیلی ناتالیا گاریبوتو جرقه ای برای تحقیق واتیکان زد

واتیکان پس از “پسندیدن” عکس آشکار یک مدل برزیلی از حساب رسمی اینستاگرام پاپ ، تحقیقاتی را آغاز کرده است.

مشخص نیست که عکس ناتالیا گاریبوتو از چه زمانی مورد تأیید حساب تایید شده قرار گرفته است ، اما قبل از اینکه روز بعد مورد پسند واقع نشود ، هنوز در 13 نوامبر قابل مشاهده بود ،

اکنون مقامات به دنبال یافتن پاسخ از اینستاگرام برای ردیابی افرادی هستند که مانند نماد روی عکس ضربه می زنند.

سخنگوی واتیکان به نگهبان: “ما می توانیم استثنا کنیم که” مانند “از بارگاه مقدس آمده است ، و برای توضیح به اینستاگرام تبدیل شده است.”

حساب رسمی پاپ فرانسیس در اینستاگرام (عکس: اینستاگرام)

مدل برزیلی درباره این موارد چه گفته است؟

گاریبوتو ، که 2.4 میلیون فالوئر اینستاگرام دارد ، در توییتر شوخی کرد: “حداقل من به بهشت ​​می روم.”

Coy Co ، شرکت مدیریت وی ، بیشترین استفاده را از تبلیغات کرد و روز گذشته عکس صفحه نمایش را در حساب اینستاگرام خود دوباره منتشر کرد و ادعا کرد شرکت “نعمت رسمی پاپ” را دریافت کرده است.

پاپ فرانسیس با داشتن حساب رسمی اینستاگرام خود که با نام کاربریfranciscus فعالیت می کند و 7.4 میلیون دنبال کننده جذب می کند ، در بین شبکه های اجتماعی محبوب است. این هیچ حساب دیگری را دنبال نمی کند.

در توییتر ، پاپ 18.8 میلیون پیرو دارد. در سال 2017 ، وی محبوب ترین رهبر جهان در این سایت بود.

پاپ فرانسیس بود یا شخص دیگری؟

منابع نزدیک به دفتر مطبوعاتی واتیکان گفتند ، تیمی از افراد حساب های مختلف رسانه های اجتماعی پاپ را مدیریت می کنند. یک احتمال برای سرکش مانند این است که یک عضو کارمند حساب را به تلفن خود متصل کرده باشد اما فراموش کرده است که برای پسندیدن عکس به حساب شخصی خود برود.

“/>

ادامه مطلب

تصمیم پاپ فرانسیس در حمایت از اتحادیه های مدنی برای زوج های همجنس یادآور انسانیت مشترک ما است

پاپ به ندرت خودش محتوای شبکه های اجتماعی را می سازد. رابرت میکنز ، سردبیر چاپ انگلیسی روزنامه کاتولیک ، “پاپ مانند دونالد ترامپ نیست ، او در تمام طول روز با تلفن یا رایانه خود نشسته است تا توییت کند.” لا کرواکس، گفت نگهبان.

“به عنوان مثال ، او توئیت ها را تأیید می کند – اما مواردی مانند این موارد را تایید نمی کند – و در موارد بسیار نادر گفته است که به دلیل شرایط در حال رشد یا شرایط اضطراری ، مایل است چیزی را توییت کند. بنابراین او کاری با این کار نخواهد داشت – این بخش ارتباطات و چگونگی این اتفاق است … چه کسی می داند. “