چگونه گردش کار محتوای خود را ساده و سرعت بخشید

تبلیغ‌کنندگان مضاعف عادت کرده‌اند که کلیدی ظرفیت خرید کردن مخاطب کلیدی ما فعالیت کنند، ولی ما شاهد پرورش زیادی هستیم چون اکنون که IP خودمان را داریم، می‌توانند عمیق‌تر به فهرست خرید بروند. این ابزار دیگری در این کیت می باشد که به برندها اذن می دهد تا از طریق محتوای اساسی ما به خرید کردن رسانه ای خود دارای ما عمیق خیس وارد شوند. فرقی نمی کند به کجا مراجعه کنند، خواه گوگل باشد یا یوتیوب یا SlideShare یا این که هر جای دیگری، آن‌ها کماکان محتوای شما را می‌بینند. این تا حدی به همین ادله می باشد که ما کاربران جوان‌تر، متنوع‌تر و مرفه‌تری را وارد می کنیم که به‌طور سنتی ممکن میباشد دوران متعددی را صرف درخواست‌کردن به جهت ویدیوهای تبلیغاتی نکرده باشند، ولی به وسیله انتشارات جدیدی مثل News Reader جذب می‌شوند. بعضی از تبلیغ‌کنندگان به جهت دسترسی و هدف‌یابی قیف بالا اصلی ما کار می‌کنند، و همچنین راه‌حل‌های اندازه‌گیری قیف پایین‌تر در OneView DSP به جهت تبلیغ‌کنندگان متمرکز بر کارایی با معیارهای هزینه به ازای هر اقدام و معیارهای دربین قیف مثل قصد کلیک خرید کردن داریم. برای گروه فروش تبلیغات، موتور پرورش هسته اصلی است. این به معنای محتوای ناب تازه به جهت جامعه تبلیغاتی و راه های نو برای مشارکت کلیدی ما است. به همین ادله می باشد که کمپانی شما بایستی شیوه هایی را به جهت حفظ ارتباط ها سالم اهمیت مجموعه خود، ارائه عکس العمل تولید کننده و پشتیبانی اضطراری تولید کند. همین سند باید به عنوان یک راهنمای ظریف کلیدی هدف اهمیت راهنمایی کسانی که در شبکه های ارتباطی کمپانی شما فعالیت می نمایند و استاندارد کردن زبان، لحن صدا و ساختار قطعاتی که ایجاد می کنند، باشد. محتوای اهمیت زیبایی تلویزیون را دارای مغزهای دیجیتال ترکیب می کند، و ما یک برنامه میزان گیری کار کشته داریم که به ما قابلیت و امکان می دهد شرکای تازه را کشف کنیم و شبکه های متنوعی را مدیریت کنیم. این یک واقعیت پذیرفته شده هست که گاهی سازمان ها مجبورند تمام میزان دارایی خویش را تهیه نمایند تا بتوانند در کمپین های تبلیغاتی خویش هزینه کنند.