چه عواملی بر قیمت لوله گالوانیزه ساوه سنگین تاثیرگذار است؟

قیمت در نظر گرفته شده برای لوله های دسته بدون درز بالا تر از نوع درز دار است. لوله گالوانیزه کمان گلخانه را از طریق رول کردن ورق های فولادی و همچنین استفاده از درز جوش به وجود می آید. گالوانیزه کردن این محصولات این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم میکند تا از آنها در مناطق مرطوب و کاربردهایی که احتمال زنگ زدگی فولاد در آنها بالا است استفاده کنند. حال چه مزایایی در استفاده از کانکس نگهبانی به جای ساخت و ساز آن به روش های سنتی وجود دارد عبارتند از: 1. قابلیت جابجایی 2. نمای زیبا و شکیل 3.نصب در یک روز 4. قابلیت ترمیم و بازسازی ساده 5. تنوع زیاد در رنگبندی و طرح 6. تنوع در قیمت و ابعاد 7. استحکام و ضد زلزله بودن 8. صرفه اقتصادی از میان دلایل بالا یکی از نکاتی که نیاز به توضیح بیشتر داشته قابلیت جابجایی است چرا که در برخی شرکت ها یا پارکینگ ها اتاقک نگهبانی بصورت موقت نصب میگردد و در مواقعی امکان دارد که نیاز مند جابجایی آن برای عبور ماشین آلات سنگین و بزرگ وجود داشته و یا بنا به تغییراتی در فضای مورد استفاده نیاز باشد محل ورود و خروج عموم تغییر و به بخش دیگری از محوطه مجموعه منتقل که می بایست اتاقک کنترل و نگهبانی نیز منتقل شود و این جابجایی فقط با استفاده از روش پیش ساختگی و کانکس نگهبانی مقدور بوده و در روش های سنتی می بایست سازه از نو در محل جدبد ساخته که نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار خواهد بود.

دیگر امکانات داخلی مانند گوشی تلفن ، پیجر یا بیسیم ،کولر اسپیلت یا هیتر، مانیتور، پرژکتور یا سیستم اتومات ورود به پارکینگ، پس از خرید اتاقک نگهبانی توسط مالکان در محل نصب میگردد. امکانات داخلی اتاقک نگهبانی در فضای داخلی اتاقک های نگهبانی معمولا کلید پریز برق و تلفن به همراه جعبه فیوز مینیاتوری و چراغ های روشنایی بصورت پیش فرض موجود است اما بنا به درخواست کابل کشی شبکه برای سیستم مانیتورینگ و کابل کشی کولر اسپیلت با مینیاتوری مجزا، همچنین یک پیشخوان برای قراردادن دفتر ثبت و اطلاعات بجای قراردادن میز داخل کانکس تعبیه میگردد. لوله های گالوانیزه سپنتا بیشتر به همراه اتصالات توپی برزیل و مک چین مورد استفاده قرار می قیمت لوله گالوانیزه 8 اینچ قیمت لوله خرطومی گالوانیزه گیرد. بدنه خارجی ورق های طرح سایدینگ بضخامت 40%میلیمتر ، پنجره ها از نوع دوجداره یو پی وی سی در سه طلع سازه ، درب آلومینیوم سنگین پیش رنگ شده سفید یا UPVC دوجداره، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر ، دیوار پوش داخلی از نوع پی وی سی روکش دار طرح چوب ، کف از نوع تخته چند لایه ضد آب با کفپوش طرح پارکت پی وی سی ، چراغ های روشنایی تونلی برای خارج سازه به همراه سیم کشی برق ، تلفن با فیوز مینیاتوری استاندارد می باشد.

مشخصات فنی : کانکس نگهبانی فانتزی از استراکچر فلزی با پروفیل های آهنی بضخامت 2 میلیمتر و شاسی تیر آهن 16 بصورت دورکلاف نورد شده بوده. 2.5 متر 58/400/000 تومان می باشد مشخصات فنی این سازه کاملا مشابه مشخصات کانکس های نگهبانی کامپوزیتی در نمونه های قبلی بوده با این تفاوت که تمامی جداره های شیشه ای این سازه از نوع سکوریت بضخامت 10 میلیمتری شفاف می باشد. مشخصات فنی : کانکس نگهبانی سوپر لوکس از نظر ابعاد و مشخصات فنی کاملا مشابه نوع کامپوزیتی بوده با این تفاوت که در نمای آن در جهت ایجاد زیبایی بیشتر از ترکیب چوب ترمو فنلاندی و ورق های طلایی نیز استفاده شده. مشخصات فنی : کانکس نگهبانی لوکس از نظر ابعاد و مشخصات فنی کاملا مشابه محصول قبلی یعنی نوع کامپوزیتی بوده با این تفاوت که در نمای آن در جهت ایجاد زیبایی بیشتر از ترکیب چوب ترمو وارداتی از کشور فنلاند و ورق های طلایی نیز استفاده شده و همچنین دو پنجره پهلویی بصورت فیکس از نوع شیشه سکوریت برنز در اندازه قدی و یک پنجره جلویی بصورت کشویی دوجداره می باشد.

انواع کانکس عابر بانک در یک تعریف کلی کانکس عابربانک محفظه ای است که دستگاه ATM یا همان خودپرداز الکترونیکی داخل آن قرارگرفته و دستگاه را از گردو غبار ، تابش نور خورشید ، سرقت و بارندگی محافظت میکند. از طرفی بانک ها با نام ها و برند های مختلف به دنبال داشتن سازه های خودپرداز اختصاصی هستند که همین امر چالش ساخت این سازه ها را کمی افزایش داده است.ما در سیستم گروه مهندسین راه کوشش برای عبور از این چالش و دستیابی به بهترین نتیجه به ترتیب مراحل سه گانه زیر را در فرآیند ساخت کیوسک عابر بانک پیاده سازی نموده و دقت می کنیم تا تمامی آیتم ها و انتظارات پوشش داده شود. گروه مهندسین راه کوشش همواره در حال طراحی و بکارگیری خلاقیت طراحان برای ساخت دکه های حراستی جدید و برطرف نمودن مشکلات نمونه های قبلی و جایگزینی نمونه های قدیمی با نوع های مدرن و امروزی این سازه ها می باشد. کانکس نگهبانی سایدینگ استفاده از ورق های سایدینگ یا اصطلاحا طرح کانادایی در ساخت سازه های پیش ساخته بخصوص نوع های ویلایی رواج دارد که در این محصول گروه مهندسین راه کوشش از آنها برای ساخت کانکس نگهبانی سایدینگ بهره جسته است.اطلاعات بیشتر در باره این طرح را در صفحه کانکس سایدینگ می توانید مشاهده بفرمائید.