پیستون موتور چیست ؟

که بعنوان سطوح آب بند حلقه فشاری (رینگ پیستون) عمل می­کنند. بعضی از مکانیکها برای از بین بردن ایراد از یک واشر اضافی در کنار سرسیلندر تراش خورده به کارگیری میکنند و واشر را دوتا میکنند، خوبتر میباشد که سرسیلندری که چندبار تراش خورده آن را ردوبدل کرد و صد رد صد باید سرسیلندر را مورد تحلیل قرار بخشید که تاب نداشته باشد و مسلما صاف و بدون پیچ خوردگی و اعوجاج باشد. هرچقدر پیستون قطر بزرگی داشته باشد سیلندر نیز می بایست اصلی قطر بزرگتری باشد . ما سالهای سال بر تقویت و تجهیز مجموعه مهندسی، بر تقویت و تجهیز تیمهای R&D و بر نهادینهکردن دانش فنی در کمپانی مبادرت کرده ایم؛ همین فرآورده امروز و دیروز نیست، می بایست سال های سال علم فنی ثبت و ضبط شود، نهادینه شود و تبدیل شود به عمل روزانه مجموعه مهندسی و مجموعه R&D که امروز بتوانند فعالیت به همین عظمت را فارغ از وابستگی به مهندسین خارجی به ثمر برسانند. همانطور که متوجه شدید بهترین پیستون برای اتومبیل های آفرود , پیستون نیسان عظام پهن و اصلی شاتون بلند هست . سیبک به جهت اتصال قطعات در سیستم تعلیق خودرو به کار گیری میشود. پیستون های آلومینیومی در سرانجام افزایش دما بیشتر از سیلندر های چدنی منبسط می شوند و این امر ممکن است منجر از در میان رفتن خلاصی پیستون شود.پیستون از جدار سیلندر عمده گرم می شود و همین امر باعث می شود که باز هم اکثر انبساط یابد.اما چنانچه کف پیستون خیلی داغ شود ممکن می باشد باعث خود سوزی شود در عاقبت ترتیب احتراق به نیز می خورد و ممکن هست موتور آسیب ببیند. عیب مهم پیستونهای آلیاژ آلومینیومی اینست که اصلی ضریب انبساط بالایی میباشند. فشار و مقدار این روغن نشاندهنده دشواری سیستم تعلیق ماشین میباشد که یک سوپاپ الکتریکی آن را تنظیم میکند. سیبک یک اتصال در سیستم تعلیق میباشد که مانند یک مفصل عمل میکند. داخل پیستون روغن یا گاز وجود داراست که هنگامی بهصورت پرفشار از سوراخهای پیستون حرکت میکند، پیستون به آرامی در داخل سیلندر حرکت میکند. میل تعادل در میان دو چرخ یک محور قرار گرفته میباشد و بین دو کمکچرخها تعادل برقرار میکند: به این معنی که اهمیت حرکت کمکفنرهای یک چرخ، این میله حرکت می نماید تا کمک فنر چرخ دیگر نیز حرکتی کوچک داشته باشد تا تعادل برقرار شود. وجود این میلهها از چپ کردن خودرو در سطح ها ناهموار یا این که پیچها خودداری میکند. معمولاً دسته فنرها در این سیستمها از دسته فنر لول هست که کمکفنر نیز در باطن این فنر قرار دارد و رابط فی مابین سیستم تعلیق و شاسی ماشین است. قطعاتی که اصلی سیبک به نیز متصل میشود، امکان حرکت گردشی دارد. تفاوت بوش مهم سیبک در همین هست که قطعاتی که با بوش به نیز متصل میشود، صرفا در یک جهت قابلیت حرکت دارد. درصورتیکه شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید دیتاها بیشتری در آیتم piston yz250 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.