پیستون تراکمی تقویت شده موتور TU5 (تیوفایو)

همین خودرو هم اصلی موتور XU7 1.8 ساخت می‌شود که به ادله نسبت تراکم بالاتر نسبت به محصولی مانند پارس سال (10.4 در در مقابل 9.3 ) 10 اسببخار هم قویتر است. بیایید توربو کردن این کودک شیر را در دو استیج باز‌نگری کنیم. در این استیج به جهت کمتر هزینه ترجیح بر همین هست که از ای سی یو فابریک بهره ببرید، کامپیوتر استاندارد ۲۰۶ قابلیت و امکان تهیه و تنظیم و تطبیقپذیری را برای بوستهای تحت دارد. چراغ ترمز سوم در بالای شیشه عقب و چراغهای عقب قرار داراست و چراغهای عقب نیز دودی نیستند. در این ماشین چراغهای عقب دودی هستند اما از شیشه سولار و UV محافظ در برابر اشعه خورشید خبری نیست. از پاراگراف آپشنهای آن می توان به آینههای برقی با چراغ راهنما و شیشههای سولار UVدار، قفل میکروسوئیچی، ایموبلایزر در نوع 28705 اشاره کرد. همین خودرو آپشن خاصی نداشت و از دیگر موارد می توان به ترمزهای عقبش که دیسکی شدند اشاره کرد. در همین آموزشی در آغاز اهمیت کلیات موتور و انواع تیونینگ آشنا میشویم، سپس به قطعات گزینه نیاز برای هر شیوه از تیونینگ اشاره میکنیم. یکی از ویژگیهای مثبت موتور TU5 وجود قطعات و اسباب و اثاث باکیفیت و با بهمنظور ارتقاء کارایی و بازدهی آن است. سوله مصرف سوخت همین ماشین را به صورت ترکیبی 7.2 لیتر در 100 کیلومتر اعلام کرده هست که حیاتی توجه به شتاب تحت و وزن اتومبیل به نظر نمیرسد در حالت واقعی قابل دستیابی باشد چون پارس اتوماتیک بیش از 250 کیلوگرم از 206 که صاحب و مالک با موتور و گیربکس هست سنگینتر است. اما در صورتی که سبک رانندگی شما لبریز هیجان نمیباشد این ماشین را به جهت خرید کردن برگزینید زیرا اهمیت شتاب 14.2 ثانیهای آن به جهت دستیابی به سرعت 100 km ممکن مقداری احساس کندی میکنید. کد 28704 (کد فنی) میتواند استاندارد یورو 3 را پاس کند البته در گونه 28705 به ادله تغییراتی که در کاتالیزور و سنسورها تولید شده میباشد دستیابی به استاندارد آلایندگی یورو 4 ممکن شده است. در غیر این رخ نه صرفا اقتدار ایدهآل گزینه حیث حاصل نمیشود، بلکه ممکن هست به پیشرانه زخم جدی وارد شود. البته به کار گیری از کامپیوتر سفری و روکش پلاستیکهای چوب نمای داشبورد که اصلی کیفیتتر از گذشته میباشند از محاسن همین خودرو است. همچنین بایستی بدانید که به جهت به کار گیری از حداکثر توانی که از افزایش ضریب حجمی حاصل شده است، به کارگیری از سوخت زیاد مرغوب کلیدی اکتان بالا (حتی سوخت مسابقهای) غیر قابل دیده پوشی است. چنین دسته آسیب دیدگیهایی بارها و بارها در مسابقات درگ (به عنوان پرفشار ترین رقابتهای اتوموبیلرانی) در ایران و حتی خارج از مملکت دیده شده است که بدترین سرانجام آن در خوشبینانهترین حالت، هدر شدن هزینههای مالی، وقتی و از دست دادن تیتر قهرمانی می باشد و نیکی هزینه جانی. درصورت نیت به ارتقا فنی حرفهای در ابعاد مسابقهای (یا حتی حرفهای شهری)، شاسی ماشین های مونوکوک (شاسی یکپارچه) و سیستم تعلیق به خواسته مراقبت پایداری خودرو، سوای شک وتردید مستضعف اعمال تغییرات با خواهد بود. پیشرانه TU5 در نظر گرفتهشده که پیشرانهای بنام برای بازار خودرویی میهن محسوب میگردد استعمال از این پیشرانه سال ها است نیروبخش بسیاری از محصولات ریز و درشت بزرگترین خودروساز کشورمان بوده، سبب ساز شده تا به میزان به اندازه خیال خریداران بالقوه اچ ۳۰ کراس راحت شده و شک و تردید ایشان را به اعتقادوباور بدل نماید؛ چرا که دست‌کم از بابت خدمات فنی و لوازم یدکی پیشرانه، دچار تشویش نخواهند شد. اهمیت بهبود توان تنفسی پیشرانه و افزایش به دور پایانی موتور (RPM)، می بایست از سیستم سوخت رسانی توانمندتری استفاده شود چرا که پیشرانه تیون شده توان خویش را از قابلیت احتراق حجم بیشتری از مخلوط سوخت و هوا دریافت میکند. استفاده از عنوان سایر موارد به معنای بیاهمیت بودن همین نکته ها نمیباشد بلکه در صورتی که قرار باشد در خصوص این نکته ها توضیحات کامل ارائه شود بایستی بیش از سه مقاله مفصل جداگانه را به همین موارد حیاتی اختصاص داد. موتور پارس سال به ادله تغییراتی ناچیز نسبت دانسیته کمتری نسبت به گونه ELX دارد و اسبهای بخارش هم 10 اسب کاهش است.در ضمن موتورش هم به جای 16 سوپاپ 8 سوپاپ دارد.استاندارد آلایندگی در نوع 28213 یورو 2 می باشد که به استدلال قوانین و استانداردهای نو محفظه زیست باید تغییر تحول کند.اما گونه 28221 همین استاندارد تا یورو 4 ارتقاء یافته است.شتاب 11 ثانیه ایی همین نوع مهم گیربکس 5 سرعته دستی آن را به سریعترین پارس بازار تبدیل کرده است.البته این گونه برای مثال از جور دوگانه سوز 88 کیلوگرم سبکتر میباشد که در شتابگیری آن نقش بسزایی دارد.اما صندوق عقب 470 لیتری آن که ولی از نیاکانش به این معنی که 405 به ارث رسیده می باشد یک نعمت تبارک به شمار میرود.تریم داخلی آن به صورت استاندارد به رنگ بژ است و آینههای جانبی مجهز به راهنما هستند.قفل مرکزی حیاتی ریموت رادیویی از دیگر محاسن این خودرو است. همین یک عدد اهمیت کل ۲۰۶هایی که چشم اید تفاوت دارد. درون سینه این نوع موتور TU5 1.6 پژو206 و گیربکس اتوماتیک تیپ چهار که تیپترونیک کمبود جای گرفت. پارس اتوماتیک اساسی استفاده از سیستم انتقال توان جهت پیستون tu5 206 صورت گرفت. از این موتور سایپا هم بر بر روی نوع زانتیا استفاده کرد از همین رو این نمونهها به موتور زانتیایی که در فی مابین مردم آوازه دارند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها مضاعف بیشتر در گزینه بهترین حلقه پیستون برای tu5 لطفا به مشاهده از وب تارنما ما.