پوتین به روسیه دستور می دهد هفته آینده واکسیناسیون گسترده COVID-19 را آغاز کند

محتوای مقاله ادامه داشت

پوتین به معاون نخست وزیر تاتیانا گولیکووا گفت: “بیایید در این مورد توافق کنیم – شما هفته آینده به من گزارش نخواهید داد ، اما واکسیناسیون در مقیاس گسترده را شروع خواهید کرد … بیایید از قبل وارد کار شویم.”

“من درک می کنم که شما از زبان بسیار دقیق استفاده می کنید و کاملاً درست است که ما محتاط هستیم. اما من می دانم که صنعت و شبکه (بهداشت) به طور کلی آماده هستند. بیایید این اولین قدم را برداریم. “

میخائیل موراشکو ، وزیر بهداشت ، در جریان ارائه جداگانه ای به سازمان ملل در مورد Sputnik V گفت: روسیه در حال حاضر بیش از 100000 فرد پر خطر را واکسینه کرده است.

براساس این ارائه ، بیش از 45000 نفر در حال حاضر در سراسر جهان در آزمایشات Sputnik V شرکت می کنند.

از زمان رسیدن به بالاترین حد در 27 نوامبر ، افزایش عفونت ها در روسیه کاهش یافته است ، و روز چهارشنبه 25345 مورد جدید روزانه گزارش شده است.

روسیه در برابر تحمیل قفل در جریان موج دوم ویروس مقاومت کرده و ترجیح می دهد محدوده های منطقه ای را هدف قرار دهد.

“اولویت مطلق”

کرملین قبلاً اطمینان داد که اولین روس ها در صف واکسیناسیون قرار دارند و مسکو همچنین در مورد معاملات عرضه با دیگر کشورها بحث و گفتگو کرد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: “اولویت مطلق روس ها هستند.” “تولید داخل روسیه ، که هم اکنون در حال توسعه است ، پاسخگوی نیازهای روس ها خواهد بود.”

خبرگزاری RIA گزارش داد ، مقامات سن پترزبورگ ، که روز چهارشنبه 3،684 مورد جدید را گزارش کرد ، برای مقابله با افزایش موارد در آنجا ، از 30 دسامبر تا 3 ژانویه دستور بسته شدن بارها و رستوران ها را دادند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=UpJ9D5zvZI0

در طول تعطیلات سال نو روسیه ، از 30 دسامبر تا 10 ژانویه ، موزه ها ، تئاترها و سالن های کنسرت در شهر بیش از 5 میلیون نفر به روی عموم بسته خواهد شد.

در مسکو ، یک دوره یادگیری از راه دور برای دانش آموزان دبیرستانی بیش از 6 دسامبر تا پایان سال تمدید شد.

روسیه با 2،3474040 عفونت ، فقط موارد COVID-19 کمتری نسبت به ایالات متحده ، هند و برزیل دارد. از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، 41،053 مورد مرگ مربوط به COVID-19 را ثبت کرده است.