پدر بریتنی اسپیرز از نقش در نبرد محافظه کاری دفاع می کند

محتوای مقاله

پدر بریتنی اسپیرز در حال دفاع از کار خود برای محافظه کاری این سوپراستار پاپ است و تأکید می کند که وی مسئول حفظ سودآوری دارایی دخترش بوده است.

جیمی اسپیرز از زمان شکست گسترده در یک دهه پیش که به شدت مورد تبلیغ قرار گرفت ، به مدیریت امور شخصی و تجاری این متهم ساز سمی کمک کرده است ، اما در اوایل سال جاری ، خواننده با ارائه مدارکی خواستار برکناری وی به عنوان مدیر محافظه کار ، به نفع واگذاری کنترل شد. به مقامات مالی در شرکت اعتماد Bessemer.

وکالت بریتنی ، سام اینگهام ، به تازگی شکایت جدیدی علیه جیمی آغاز کرده است ، پس از آن که وی بدون هیچگونه مشورت قبلی مدیر تجارت وی را جایگزین کرد ، اما جیمی اکنون در حال مقابله است و اصرار دارد هر کاری که برای این خانم 38 ساله انجام داده است ، به نفع او بوده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=SUXXOdJh-8c

در اسناد دادگاه به دست آمده توسط TMZ ، جیمی استدلال می کند که وی و مدیران املاک و مستغلات وی مجبور نیستند در صورت تغییر مدیر بازرگانی ، به اینگهام اطلاع دهند ، زیرا او به سادگی وکیل منصوب دادگاه بریتنی است و توضیح می دهد که مایکل کین را پس از استخدام کارمند قبلی آنها تهدید به مرگ دریافت کرد.

جیمی همچنین منطق حذف کامل وی از محافظه کاری را زیر سال برد و ادعا کرد وی کسی است که املاک بریتنی را از غرق شدن در بدهی نجات داد و در واقع ثروت خود را جمع کرد تا 60 میلیون دلار ارزش کسب کند.

یک قاضی هنوز در مورد آخرین اختلافات محافظه کاری سنجیده نشده است.