وقتی بیدن رئیس جمهور می شود ، چمپ و سرگرد خبر بازگشت سگ به کاخ سفید را می دهند

جو بایدن در حالی که تیم خود را برای تصدی پست ریاست جمهوری جمع می کند ، در نظر گرفتن نقش دو معتمد خزدار – سگهایش نیز پیشقدم خواهد شد.

چوپان و مایور چوپان آلمانی – در حال حاضر اولین سگهای منتخب – بازگشت سگهای نیش به کاخ سفید را پس از ریاست جمهوری ترامپ بدون سگ نوید می دهند.

در واقع آقای ترامپ اولین رئیس جمهوری از سال 1897 است که در حین کار حیوان خانگی ندارد.

میجر همچنین اولین سگ نجات دهنده خواهد شد که در کاخ سفید اقامت گزیده است.

او کاملاً یک سفر از انجمن انسانی Delaware ، به فرزندخواندگی بایدن ها در نوامبر 2018 و اکنون به کرسی قدرت است.

جو بایدن در تصویر با میجر. خانواده این سگ را از انجمن انسانی Delaware به فرزندی پذیرفتند (تصویر از فیس بوک)

برگشت

با این حال ، این بازگشت خوش آمدید واشنگتن برای چمپ ، که از سال 2008 در خانواده بایدن بوده است.

او زمانی که آقای بایدن در زمان دولت باراک اوباما معاون رئیس جمهور بود ، در حلقه یک رصدخانه زندگی می کرد.

و طبق گفته های همسر آقای بایدن ، جیل ، آنها نگران بودند كه چون آنها مجبور به ترک شامپ شوند “خانواده 24 ساعته ساخته شده” را از دست ندهد.

بانوی اول سابق ایالات متحده میشل اوباما و جیل بایدن ، همسر رئیس جمهور منتخب ، جو بایدن و سگ شان قهرمان در ماه مه 2012 (عکس: SAUL LOEB / خبرگزاری فرانسه / GettyImages)

آنها سگهای خود را دارند حساب توییتر خود را داشته باشید و بیش از 140،000 دنبال کننده دارد. آنها همچنین صفحه جدیدی در اینستاگرام دارند.

که در یک توییت آنها گفتند: “ما نمی توانیم تا روز مهاجرت صبر کنیم! به خصوص سرگرد ، زیرا او هنوز به کاخ سفید نرفته است. این وظیفه من است که به او نشان دهم ، زیرا من بهترین نقاط را می شناسم و از کجا می توانم درمان کنم. وای! # DOTUS # اولین سگها

DOTUS

خانم بایدن که یک استاد انگلیسی است ، سگ ها را نیز در پست های خود در شبکه های اجتماعی گنجانده است.

در ماه آگوست او عکسی از او به همراه پرچم های تبلیغاتی و انتخابی لازم را به مناسبت روز ملی سگ در اینستاگرام به نقل از نسخه دوستانه سگ از شعار تبلیغاتی بایدن-هریس قرار داد: “پارس بهتر بساز”.

و در طی مبارزات انتخاباتی آقای بایدن به شوخی تصدیق کرد که سگهایش می توانند فقط بلیط برای عبور از خط پایان باشند.

در ماه اکتبر ، او در اینستاگرام از “DOTUS” نوشت: “مردم – شما فقط رأی نمی دهید که من را در کاخ سفید قرار دهید. شما همچنین به قهرمان و سرگرد رأی می دهید. بیایید سگها را به کاخ سفید برگردانیم. “

وی همچنین اشاره کرد که داشتن دوستان چهارپای خود یک استراحت دلخراش در دفتر است.

او به نیوهمپشایر گفت رهبر اتحادیه: “سگها به شما یادآوری می کنند که در زمان حال زندگی کنید. آنها عاشق بی قید و شرط هستند و هر لحظه با شما خوشبو می شوند. وقتی با Champ و Major هستم ، باید لحظه ای با آنها در “اکنون” زندگی کنم ، از کار ساده پرتاب توپ به اطراف یا قدم زدن لذت ببرم. “