وزیر گفت: هیچ متنی از معامله تجاری کانادا و انگلیس وجود ندارد ، زیرا مهلت تعرفه نزدیک است

محتوای مقاله

اوتاوا – وزیر تجارت بین الملل کانادا ، مری نگ گفت که نمی تواند تضمین کند که نمایندگان مجلس پیش از آغاز پارلمان برای کریسمس در 11 دسامبر ، لایحه تصویب موافقت نامه جدید موقت تجاری کانادا و انگلیس را مشاهده خواهند کرد.

نگ امروز همچنین به کمیته تجارت مجلس عوام گفته است که مقامات هر دو کشور هنوز در حال کار بر روی متن نهایی توافق نامه هستند.

شهادت نگ 9 روز پس از آن اعلام شد كه نخست وزیر جاستین ترودو و همتای انگلیسی وی بوریس جانسون با شور و شوق زیادی اعلام كردند كه معامله موقت تجاری جدید بین دو كشورشان منعقد شده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=djWhAMnV7GU

توافق موقت جدید لازم است زیرا توافق نامه فعلی کانادا با انگلیس تحت پیمان تجاری اتحادیه اروپا در 31 دسامبر با اجرایی شدن طلاق انگلیس از اتحادیه اروپا منقضی می شود.

بدون معامله جدید در پایان سال ، مجموعه ای از تعرفه های جدید انگلیس برای صادرات کانادا مانند غذاهای دریایی ، گوشت گاو و اتومبیل اعمال می شود.

نگ می گوید که هر دو کشور در حال کار بر روی “اقدامات تخفیف” برای جلوگیری از این مسئله هستند اما وی پس از تحت فشار قرار گرفتن مکرر نمایندگان مخالف در مجلس ، هیچ گونه جزئیاتی ارائه نداد و گفت: