وب سایت چگونه کار می کند؟

سلام وقتتون بخیر، همانند آن چیزی که در فیلم های آموزشی گفته شده شما ابتدا xampp را از سایت اصلی خودش دانلود کنید، سپس مراحل نصب xampp رو انجام بدین، و در مرحله بعدی با دانلود وردپرس از سایت سایت اصلی خودش وردپرس را در مسیر درایو c پوشه xampp و سپس پوشه htdocts قرار بدین، دقت بفرمایین که هم نرم افزار xampp و هم وردپرس را حتما از سایت های خودشون دانلود کنید، تا از فایل سالم اون استفاده کنید، سپس مجددا به درایو c پوشه xampp مراجعه کنید، و دو تا گزینه apache و mysql رو فعال کنید تا سبز رنگ بشن، اگر در این بخش خطایی مشاهده کردید، اون فایل xampp که دانلود کردید ارور داره و باید اون رو از روی سیستمتون حذف کنید و مجددا از جای دیگری دانلود و نصب کنید، و لی معمولا فایلی که سایت اصلی خود xampp به ما میده هیچگونه خطایی نداره، سپس بعد از سبز رنگ شده هر دو گزینه apache و mysql مراحل راه اندازی بانک اطلاعاتی را دنبال نمایید، یک مرورگر باز کنید و در تب جدید آن عبارت localhost/phpmyadmin را وارد نمایید، و مطابق آن چیزی که در ویدئو گفته شده بانک اطلاعاتی را راه اندازی کنید، و در مرحله بعدی عبارت localhost/wordpress را در تب جدیدی که در مرورگرتان بازکرده اید وارد نمایید و به سرغ مراحل نصب وردپرس بروید، قاعدتا نباید مشکلی وجود داشته باشد اما اگر باز هم مشکلی بوجود آمد با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا به بنده وصل کنند، و بنده شما را به صورت تلفنی راهنمایی کنم.

سلام من ویندوز ۷ دارم برایم که مشکلی پیش نمیاد ؟ درک عمیق لایه های مختلف وردپرس و اینکه که چگونه کار می کند، باعث شده است که کارهای بسیار پیچیده که برای برنامه نویسی آن باید ساعت ها وقت صرف کرد، تبدیل به نوشتن چند خط کوتاه کد، برایم شده است. طراحی قالب با المنتور قابلیت ارزنده و متمایزی است که به شما در طراحی و توسعه یک قالب اختصاصی وردپرسی کمک میکند حتما از قالب های آماده وردپرسی استفاده و از آنها برای توسعه وب سایت خود استفاده کرده اید. اگر در فکر راه اندازی یک وبسایت فوق العاده حرفه ای با امکانات عالی هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی بابتش پرداخت کنید وردپرس بهترین انتخاب است، اگر خودتان مهارت های لازم جهت طراحی سایت با وردپرس را بلد باشید راه اندازی یک وبسایت حرفه ای با وردپرس نهایتا یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت و شاید هم خیلی کمتر در صورتی که همان وبسایت با سیستم اختصاصی میتواند بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، توجه داشته باشید ارزان بودن محصولات و ابزارهای وردپرسی اصلا دلیل بر بی کیفیت یا ناکارامد بودن آن نیست. اما امروزه تمام افراد بدون هیچگونه دانشی در زمینه برنامهنویسی میتوانند سایت خود را راهاندازی کرده یا از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

در دوره آموزش وردپرس تصویری، به صورت کامل به ساختار وردپرس و اینکه وردپرس در پشت زمینه چگونه کار می کند، پرداختیم. ارتباط با شبکههای اجتماعی: وردپرس و افزونههای جانبی آن به شما این امکان را میدهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکههای اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید. در این روش شما وردپرس را برروی هاست خود به صورت رایگان وردپرس را نصب می کنید و بعد ان نصب قالب و ادامه طراحی . آموزش وردپرس و طراحی سایت را از صفر تا صد با مغز وردپرس بیاموزید و همین امروز یاد بگیرید که چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنید. آموزش آموزش وردپرس از صفر تا صد یکی از بهترین و کاملترین دورهها در حوزه راه اندازی سایت با وردپرس است که شما پس از گذراندن این … آموزش وردپرس از صفر تا صد یکی از بهترین و کاملترین دورهها در حوزه راه اندازی سایت با وردپرس است که شما پس از گذراندن این دوره بهراحتی بدون کدنویسی میتوانید … لذا اگر از وردپرس استفاده میکنید دیگر نیاز نیست نگران طرح و ظاهر وبسایت، اضافه کردن امکانات و قابلیت های مختلف به وبسابت و یا راه کار هایی برای فروش بهتر محصولات خود باشید چون وردپرس همه اینها را برای شما تدارک دیده و تنها نکته ای که اهمیت دارد باز هم تاکید میکنم که نحوه یادگیری شماست.

امروزه با افزایش استفاده مردم از اینترنت و سهولت استفاده از گوشی های تلفن همراه بحث کسب و کار های آنلاین بیش از پیش مورد توجه همگان … در این مقاله از سایت فیبز می خوانید: در آموزش فایل function.php از سایت فیبز با شما همراهان گرامی فیلم آموزشی طراحی پوسته وردپرس هستیم… زمانی که از یک قالب آماده وردپرسی استفاده می کنیم. در ابتدا باید چه عناوینی را وارد کنیم؟ اگر دنبال آموزش صفر تا صد وردپرس هستید ولی نمیدونید باید کجا برید یا چه منبعی رو مطالعه کنید به نظرم این مقاله خیلی خیلی می تواند به شما در یادگیری فیلم آموزش ساخت سایت با وردپرس وردپرس … سلام، به نظر من طراحی سایت با وردپرس یکی از مهمترین کارهایی هست که هر شخصی باید آن را یاد بگیرد! اما چرا قالب hello elementor اگر فیلم های آموزشی مارو دنبال کرده باشید تیم ایران المنتور مکررا اعلام کرده است قالب Hello صرفا یک صفحه خالی سفید و کاملا سازگار است و وجه تمایز آن در این مسئله است که شما به راحتی میتوانید تمامی بخش های قالب را مثل هدر، فوتر و…