هنگامی که ویل اسمیت با خاله Viv اصلی خاتمه می دهد ، دوباره “تازه شاهزاده” دوباره احساسی است

محتوای مقاله ادامه داشت

هوبرت قبل از اینکه جای خود را به رید بدهد ، در سه فصل اول سریال کمدی نقش خاله ویو را بازی کرد.

این دیدار پس از آنکه او را بخاطر جدایی خود از نمایش – و تلاش برای یافتن کار به عنوان بازیگر – مقصر دانست ، به اختلافات بین هوبرت و اسمیت پایان داد.

اسمیت و هوبرت هنگامی که وی در صحنه استقبال سلام کرد ، ویل با شوخی گفت: “مدت طولانی است”

هوبرت به اسمیت گفت: “این سخت بوده است.” “من فقط می خواستم یک چیز را بدانم: چرا بچه ها اینقدر جلو رفتید؟ من خیلی از دست دادم … شما هیچ ایده ای ندارید. “

اسمیت اعتراف کرد وقتی همسر سابقش در هفته سوم نمایش باردار شد نسبت به همبازی قبلی خود حساس نبود و افزود: “می توانم ببینم کجا فیلمبرداری را برای ژانت سخت کردم.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=D_f31lBSTRc

وی ادامه داد که به او پیشنهاد داده شده است برای یک فصل چهارم معامله وحشتناکی انجام دهد و آن را رد کرد ، و اعتراف کرد که از سرعت سریع تعویض وی بسیار صدمه دیده است – و زندگی شخصی و حرفه ای او ضربه بزرگی را متحمل شد.

او به اسمیت گفت: “من اخراج شدم … و آنها گفتند این تو بودی كه مرا تبعید كردی …” “من همه چیز را از دست دادم … و من می فهمم که شما قادر به پیشرفت بودید اما این کلمات را می دانید – خواستن یک زن سیاه پوست در هالیوود بوسه مرگ است.”

پس از پاره کردن ، او به دلیل انفجار “تکه تکه شدن” ویل در رسانه ها عذرخواهی کرد ، و باعث شد یک اسمیت احساسی اضافه کند ، “شخصی که من می خواهم باشم کسی است که از شما محافظت می کند ، نه کسی که سگهای شما را آزاد می کند.”

آلفونسو ریبیرو ، تاتیانا علی ، دی جی جزی جف ، کارین پارسونز و جوزف مارسل نیز در این دیدار شرکت داشتند. جیمز اوری فقید ، که در این نمایش نقش عمو فیل را بازی می کرد ، در هنگام ادای احترام به یادگار ماند.

شاهزاده تازه هواپيماي Bel Air در 10 سپتامبر 1990 در آمريكا آغاز به كار كرد و به يك موفقيت بين المللي فوري در تلويزيون مبدل شد و به مدت شش فصل اجرا شد.

قرار بود نمایش دیدار دوباره پنجشنبه شب پخش شود ، اما اسمیت اعلام کرد که نمایش یک روز زودتر بعد از ظهر چهارشنبه متوقف می شود.

قبل از اینکه اسمیت و دی جی جازی جف آهنگ مورد علاقه این برنامه را اجرا کنند ، جمع شدن در حالی که هم بازیگران سابق در حالیکه از فیلمبرداری قسمت آخر در سال 1996 یادآوری می کردند ، اشک ریختند ، به پایان رسید.