همه چیز درباره ردیاب حیوانات خانگی و کاربردهای آن – جی پی اس خودرو

می توان به وسیله ردیاب های متصل به قلاده این حیوانات در هر لحظه این حیوانات را ردیابی و کنترل کرد و از نابودی بیشتر این حیوانات تا حد زیادی جلوگیری کرد. لازم به ذکر است که در این پروسه، حیوان هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. شاید گمان کنید ردیابی که تا به حال در مورد آن صحبت کردیم، فقط مختص به حیوانات خانگی چون سگ و گربه است. به این نکته توجه کنید که ردیابها از نظر دقت با یکدیگر متفاوت هستند.

نصب این ردیابها بسیار راحت بوده و به راحتی به پای حیوان بسته میشوند. ردیاب حیوانات خانگی قطعه کوچکی است که به معمولا به قلاده حیوان خانگی نصب می شود. استفاده از ردیاب، تنها محدود به حیوانات خانگی نیست؛ شما میتوانید از این وسیله، برای محافظت و افزایش امنیت خودرو نیز استفاده کنید.

با خرید ردیاب شخصی مخفی GR600 میتوانید بهسادگی امنیت کامل خود را تأمین کنید. با به کار گیری از این سیستم بدون هیچ دلهره حیوان خانگی خود را به دست کلینیک های دامپزشکی بسپارید و از راه دور موقعیت مکانی او را کنترل کنید. زمان تهیه ردیاب حیوانات به طراحی آن توجه کنید. ردیاب حیوانات یکی از انواع ردیابهای ماهواره ایی است که جهت ردیابی حیوانات اهلی و خانگی طراحی و ارائه می شود.

GK130 به گونه ای طراحی شده تا پس از نصب و فعالسازی دستگاه به محض دور شدن حیوان از محدوده امن پیامک های اطلاع رسانی برای مالک ارسال گردد. برای استعلام و برآورد کلی هزینه ردیاب وسایل نقلیه، سری به صفحه لیست قیمت ردیاب خودرو بزنید. البته نصب آن تنها مختص به ردیاب حیوانات نبوده و ردیاب خودرو و موتور نیز بسیار راحت نصب میشود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب حیوانات خود شارژ.