هزینه تغداد جلسات لیزر مو در سال جدید

این کار در هر دوی آنها با یک کیفیت قابل انجام است. در غیر این صورت نتیجه لیزر از بین میرود چون موهای زائد با سرعت بیشتری رشد میکنند. از آنجایی که آستانه تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت است از تحقیقات تجربی و آزمایشات می توان نتیجه گرفت میزان درد، ناچیز و قابل تحمل برای همه افراد است. البته این اتفاق به شرطی رخ میدهد که چنین فرآیندی در شرایط کاملا مطلوب و استاندارد صورت گرفته باشد. لیزر موهای زائد فرآیندی بسیار امن و دقیق است که با سطح ایمنی بالا و ریسک پایین صورت میگیرد. به جای اینکه مانند شیو کردن، مو را از سطح پوست قطع کند یا مثل اپیلاسیون، مو را از ریشه بیرون بکشد، فولیکول مو را از بین میبرد و باعث ماندگارترین نتایج میشود. به زبان ساده­تر نورهای مرئی با اصابت به پیاز مو آن­ها را برای همیشه یا مدت طولانی غیر­فعال می­کند.در ابتدای ابداع این­روش، گاهی رشد موها بعد از مدت کوتاهی به حالت اول باز می­گشت و یا باعث آسیب­ رسیدن به پوست می­شد، اما از سال 2000 به بعد با پیشرفت این­ تکنولوژی آمار و اطلاعات نشان می­دهد لیزر موهای زائد به عنوان روشی مطمئن در جوامع و حتی اکثریت پزشکان پذیرفته شده­ است.

پزشک همچنین با بررسی شرایط شما، بهترین دستگاه برای خرید دستگاه لیزر مو ممکن را متناسب با این شرایط برای شما در نظر میگیرد. در این بین پزشکان و متخصصان انجام اقدام زیبایی لیزر موهای زائد را به عنوان یکی از بهترین راهحلهای ممکن پیشنهاد میکنند. در نتیجه اعمالی که طی لیزر موهای زاید بدن انجام میشود، حرارت و اشعه لیزر برای غده تیروئید مضر نخواهند بود. به تعریف درستتر، نتیجه لیزر موهای زائد در یک فرد مبتلا به اختلالات تیروئید و یک فرد دیگری که درگیر این اختلال نیست، تفاوتی ندارد. تنها نکته قابل توجه در تفاوت ایجاد شده بین افراد مبتلا به پرکاری و یا کم کاری تیروئید و سایر مردم این است که این افراد احتمالا به شدت و یا تعداد جلسات بیشتری از لیزر موهای زائد نیازمند هستند. اما حین ابتلا به کم کاری و یا پرکاری تیروئید، بیمار داروهایی را به هدف تنظیم هورمونهای تولید شده توسط غده تیروئید، مصرف میکند که با تحریک پیاز مو، باعث رشد نابهجای موهای زائد در همه جای بدن علیالخصوص صورت میشوند. این درمان در چند مرحله و در طول چند هفته انجام میشود و تنها عیب آن هزینهی نسبتا زیادش است. نتایجی که از درمان اختلالات تیروئیدی حاصل میشود، میتواند نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد را خنثی کند.

در واقع استفاده از این فعالیت نه تنها برای افراد مبتلا به بیماری تیروئید مضر و خطرآفرین نیست، بلکه حتی میتواند آثار مثبت و مفیدی را برای این افراد به همراه بیاورد. مراجعه به کلینیک در دفعات تایین شده که معمولا هر ۶ هفته تا ۸ هفته است. اگر لیزر موهای زائد را در یک کلینیک مجهز و معتبر انجام بدهید، به کمک انتخابهای مناسبی که برای شما صورت میگیرد، با هیچ نوع عارضه طولانی مدتی روبرو نمیشوید. از آنجایی که در طیف نقصهای عملکردی غده تیروئید، حساسیت به نور وجود ندارد و تیروئید باعث حساس شدن پوست به نور نخواهد شد، لیزر موهای زائد در این شرایط با موفقیت همراه خواهد بود. بعضی وقت ها علت موهای زائد به دلیل بیماری های هورمونی می باشد.بیماری هورمونی یا تنبلی تخمدان پلی کیستیک باعث می شود فرد دچار عادت ماهانه های نا منظم , ایجاد جوش های چرکی(آکنه), ایجاد پوست چرب,ریزش مو یا افزایش موهای زائد شود پس این افراد نمی توانند با لیزر مشکل پر مویی خود را حل کنند.

هزینه لیزر موهای زائد ابتدا افراد را دچار شک و تردید در انجام آن می کند. همچنان که لیزر موهای بدن نیز براساس مستندات علمی و شواهد موجود تاثیری در کیفیت عملکرد غده تیروئید نخواهد داشت. بعضی افراد دائما با استفاده از تیغ، موهای زائد بدن خود را کوتاه میکنند و برخی دیگر نیز ترجیح میدهند برای حذف این موها، گزینه وکس را در نظر بگیرند. اگر چه در برخی موارد به ندرت ممکن است موجب تاولهای موقت، عفونت و یا تغییر رنگ پوست شود اما خوشبختانه تاکنون نقشی در بروز اختلالات هورمونی، نقص عملکرد تیروئید و یا سرطانها برای آن گزارش نشده است. وقتی سطح هورمونها در بدن ناگهان دچار تغییر شوند، احتمال ریزش موها نیز به شدت افزایش پیدا میکند. احتمال ایجاد سوختگی و تاول در کلینک­های تخصصی و با دستگاه های مورد تأییدی که توسط متخصص لیزر انجام می­گیرد، بسیار ناچیز است. در شرایط استاندارد، این فرآیند جای زخم و سوختگی را روی پوست شما ایجاد نمیکند و عملا هیچ نوعی از آثار جانبی به شما تحمیل نمیشود. در لیزر مناطق کوچک و بزرگ پوشیده از موهای زائد به خوبی درمان میشوند.

تعداد جلسات در تعیین هزینه­ بسیار تأثیر گذارند و هر­ چقدر تعداد جلسات بیشتر باشد ، هزینه درمان هم بیشتر خواهد­ شد ولی چون نتایج لیزر بلند مدت است و باعث کاهش رشد موهای زائد به مدت طولانی می شود هزینه آن قابل توجیه است و به عنوان مثال شما هزینه کمتری صرف ریش تراش، اصلاح، کرم های موبر، موم و سایر لوازم خواهید کرد. یکی از مهمترین مشکلاتی که مردم همیشه با آن روبرو بودهاند، موهای زائد و تارهای موی زائدی است که در نواحی مختلف بدن رشد خواهد کرد. البته این خنثیسازی مستقیم نیست بلکه لیزر موهای بدن باعث از بین رفتن و کندی رشد تارهای مو خواهد شد در حالی که داروهای تجویز شده و روشهای درمانی کنترلکننده اختلالات تیروئیدی باعث رشد تارهای مو خواهد شد. در ادامه مزایا و معایب لیزر موهای زائد را بررسی می­کنیم تا شما را برای استفاده از این­ روش مطمئن کنیم که با خیالی­ راحت، دوره لیزر موهای زائد خود را بگذرانید. اقدامات مناسب برای اینکه از لیزر خود جواب مناسبی بگیریم چیست؟ آنها همچنین یک آزمایش پچ برای تعیین اینکه آیا شما یک نامزد خوب برای درمان هستید و فرایندی که بر اساس نوع پوست و موی شما انجام می شود کدام است انجام می دهند.الزام هست قطعات دستگاه لیزر موهای زاید رو کامل بشناسیم

با توجه به اینکه اختلالات تیروئیدی باعث افزایش رشد موهای زائد میگردد، تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر از 6 الی 8 جلسه کمی بیشتر خواهد شد. برای تعیین بهترین برنامه درمان و رعایت قوائد علمی و ایمنی قبل از آغاز هرگونه اقدامی پیرامون لیزر موهای زائد نیز باید مشورت صورت گیرد زیرا میتواند تا حد زیادی باعث کاهش عوارض و خطرات ناشی از موزدایی گردد. اما انتخابی به مراتب موثرتر، مناسبتر و نتیجه بخشتر از این دو فعالیت برای از بین بردن موهای زائد نیز وجود دارد. اگر شما مشکل هورمونی نداشته باشیدبعد از جلسه اوب احتمال از بین رفتن موهای زائد بین شما حدودا 75 درصد می باشد و در جلسه های بعد این درصد بیشتر می شود اما افرادی که مشکلات هورمونی دارند باید بیشتر منتظر بمانند تا نتیجه بگیرند.حداقل زمانی که شما برای لیزر ممکن است جواب صحیحی را بگیرید 4 هفته و حداکثر تا 6 هفته باید منتظر بمانید. رسیدن به نتیجه دلخواه از لیزر موهای زائد در افراد مبتلا به اختلالات تیروئیدی این دسته از افراد ابتدا باید برای درمان مشکل تیروئید خود اقدام کنند و سپس لیزر را انجام دهند. بر هم خوردن تعادل هورمونها، یکی از اصلیترین دلیل ریزش مو در افراد به شمار میرود.

پس نمیتوان زمزمههای مربوط به بیتاثیر بودن انجام لیزر موهای زائد برای افراد مبتلا به تیروئید را چندان جدی گرفت چرا که این صحبتها پایه علمی خاصی ندارند و براساس مباحث علمی، مطرح نشدهاند. حتی اگر موی جدیدی دوباره رشد­ کند به صورت مستقیم از پوست بیرون میآید و دیگر زیر پوست پیچ نمیخورد که این باعث صافی و شفافیت پوست میشود. همواره روش­های متعددی برای راحت­شدن از شر موهای زائد بدن وجود داشته که بیشترشان موقتی و قدیمی هستند و موهای زائد بعد­ از مدت کوتاهی دوباره رشد خواهند کرد. در حقیقت اگر شما به دلیل مصرف داروهای کنترلکننده تیروئید برای تنظیم هورمونها، شاهد رشد بیرویه موهای زائد در بدن خود هستید، میتوانید لیزر را به عنوان موثرترین و بهترین فعالیت ممکن در نظر بگیرید چرا که روشهای دیگر هم وقت و هزینه بسیار زیادی در گذر زمان به شما تحمیل میکنند و هم شما را با تجربه درد شدید روبرو خواهند کرد. روشی که با تاثیر بسیار بالا، در زمان کوتاهی انجام میشود، میتواند همه نگرانیهای شما در مورد رشد موهای زائد را برطرف کند و اگر باز نیاز به آموزش کار با دستگاه لیزر مو بود با ما در ارتباط باشید. چون کاهش رشد موها طول می شود نیاز به اضافه کردن جلسات می باشد.

پزشک متخصص با بررسی شرایط سلامتی شما و همچنین نوع داروهای مصرفی، میزان دقیق تاثیر این فعالیت را به شما اطلاع خواهد داد. پس اگر به بیماری تیروئید دچار هستید، باید قبل از انجام لیزر موهای زائد به شکل کامل و دقیق با پزشک خود مشورت کنید. شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک پوست و مو هلیا ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت لیزر موهای زائد خود مطلع شوید. برای اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد خود میتوانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02179547 در ارتباط باشید. در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شاهد استفاده از لیزر در صنعتها و زمینههای علمی بسیاری هستیم که یکی از متداولترین استفادههای آن در بین عموم، لیزر موهای زاید بدن است. گاهی اوقات ناحیه لیزر شده تیره­تر یا روشن­تر از سایر نواحی پوست بدن به نظر می­رسد. این علائم بسیار کوتاه­مدت بوده و دقیقاً مانند التهاب و قرمزی پوست که پس از اپیلاسیون یا بند ­انداختن به سرعت از بین می­رود، حدود دو تا سه روز بعد محو میشود. به همین­ علت گاهی مراجعین پس از جلسات لیزر، قرمزی و التهاب را در ناحیه درمان شده مشاهده می­کنند.

عملکرد دستگاه لیزر به این­شکل است که دستگاه، با طول موج­های مختلف سعی در از بین­ بردن سلول های بنیادی موجود در فولیکول­های مو می­کند. اما گاهی اوقات در سالن­های آرایشی، لیزر مو توسط تکنسین­های بیتجربه که دوره های لازم را آموزش ندیده­اند، انجام میشود و تنظیمات نادرست دستگاه لیزر، عوارض جانبی وحشتناکی مانند سوختگی، جای زخم و تاول­ها را ایجاد می­کند. شما در هر وضعیتی که هستید، باید برای لیزر موهای زائد در یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص شرکت کنید تا مطمئن شوید که این فرآیند برای شما ایدهآل خواهد بود. اگر چه این موضوع یک دغدغه همگانی برای همه مردم است اما استفاده از لیزر، میتواند این دغدغه را به طور کامل برای شما از بین ببرد. اگر از زاویهای دیگر به این پروسه نگاه کنیم، لیزر موهای زائد میتواند در بهبود عوارض و علائم ناشی از اختلالات تیروئیدی موثر باشد. در چنین شرایطی انجام لیزر موهای زائد بهترین و کاربردیترین راهحل این مشکل میباشد چرا که مستقیما با هدف قرار دادن پیاز و ریشه موهای زائد آنها را تخریب کرده و همچنین تاثیر مخربی بر روند درمان اختلالات تیروئید نخواهد داشت. درست زمانی که پزشکان و متخصصان این حرفه، لیزر موهای زائد را به عنوان راهحلی دائمی در نظر میگیرند، برخی افراد معتقد هستند که این راهحل در افرادی که دچار بیماری اختلالات تیروئیدی هستند هیچ تاثیری نخواهد داشت.

پس از آنجایی که غده تیروئید زیر پوست قرار دارد و لیزر نمیتواند از سطح پوست عبور کند، هیچ نوع نگرانی خاصی نباید در این مورد وجود داشته باشد. این لیزرها به هیچوجه از سطح پوست عبور نمیکنند و پس از جذب شدن در رنگدانههای فولیکول مو، روند حرکتی آنها متوقف خواهد شد. به طوری که در هر جلسه تنها با پانزده تا بیست دقیقه می­توان بخش زیادی از موهای زائد را لیزر کرد. آیا لیزر موی زائد را به کل از بین می برد؟ آیا لیزر موهای زائد به افراد مبتلا به تیروئید آسیب می رساند؟ بله این افراد هم لیزر برای آن ها پاسخگو خواهد بود اما احتمالا این افراد باید قبل از لیزر به پزشک خود بگویند که دچار این مشکل هستند و پرمویی هرمونی خود را درمان کنند تا از رشد مججد موهای هورمونی جلوگیری شود. آیا لیزر برای زنان و باردارو خانم هایی که دارند دوران شیر دهی خود را سپری می کنند مضر است؟

کسانی که پرمویی هورمونی دارند آیا لیزر برای آن ها پاسخگو خواهد بود؟ با این حال از آنجا که فولیکول ها آسیب دیده اند، باید موهای بیشتری تولید کنند. افرادی که مشکل هورمونی ندارند خیلی سریع تر از افرادی که مشکل هورمونی دارند جواب میگیرند.افرادی که درگیر مشکل هورمونی هستند حتما باید درمان بیماری را شروع کنند تا لیزر برای آن ها پاسخگو باشد. شاید به نظر برخی از بیماران این وضعیت یکی از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد باشد و آنها تصور می­کنند که رنگدانه­های پوست­شان تغییر­ کرده و هرگز درمان نخواهد شد. حذف موی لیزر به طور موقت به عنوان فرآیند کاهش موی دائمی شناخته شده است، و گرچه این درمان کل موی زائد را یکباره حذف نمی کند، اما به طرز چشمگیری باعث کاهش رشد مو و نیاز به اصلاح مجدد با فاصله زمانی کم می شود. پرکاری و یا کم کاری تیروئید به تنهایی باعث افزایش رشد موهای زائد نخواهند شد بلکه حتی ممکن است به علت به هم خوردن تعادل هورمونهای تیروئیدی، ریزش مو را نیز به دنبال داشته باشد. همانطور که گفتیم حذف موهای زائد با لیزر روی فولیکولهای مو تأثیر می گذارد، بنابراین بدن نیز به آن واکنش نشان می­دهد.