هدرز چیست و چه نقشی در افزایش قدرت موتور دارد؟

با سلام هدرز مخصوص پراید یورو ۲ و کاربرات هستش که تا بحال رو ماشین وصل نشده دقت کنین. مقاومت این گونه از رول بارها کمتر از سایر مدل هاست و در هنگام واژگونی اتومبیل در فشار اولیه، شکل اصلی اتاق از بین می رود ؛ ولی ایمنی سرنشینان تا حد زیادی حفظ می شود . زمان تعویض «فیلتر هوا» در خودرو های فیلتر هوای ام وی ام ام وی ام به عواملی مانند نوع خودرو -نحوه رانندگی شرایط آب و هوایی بستگی دارد که به طور تقریبی می توان بین 5000 تا 10000 کیلومتر را پیشنهاد داد. فیلتر هوای کابین خودرو از موارد مهم سیستم تهویه خودرو میباشد که باعث از بین رفتن بخش عمده ای فیلتر هوای بنز از آلودگی های هوا داخل کابین و محافظت از سرنشینان از این آلودگی ها میشود. سعی کنید در طول رانندگی به آمپر آب توجه کنید بالا رفتن آمپر آب علتی دارد که باید بر طرف شود. به یاد داشته باشید در خودروهای گاز سوز OEM که در کارخانه گاز سوز می شوند هنگامی که خودرو روشن می شود حتی اگر کلید انتخاب سوخت روی گاز باشد خودرو با بنزین روشن شده و با گاز دادن و بالا رفتن دور تا ۳۰۰۰ خودرو به حالت گاز می رود.

اگر آمپر آب تا خط چهارم بالا رفت موتورگرم است. مایع خنک کننده موتور را هر ۱۵ روز بازدید کنید ودر صورت کم شدن به آن آب مقطر اضافه کنید. حجم آب موتور پراید ۵ لیتر است که نیمی از این حجم باید ضد یخ باشد استفاده از ضد یخ در موتور پراید در تمام فصول الزامیست و باید هرسال سرویس و تعویض شود. ما فیلتر روغن بنز کارتریج عنصر قابل تعویض و همچنین فیلترهای متداول چرخشی را پیشنهاد می کنیم. زمان تعویض «فیلتر روغن برلیانس لاکچری» همزمان با تعویض روغن موتور بوش لاکچری می باشد ودر خودرو های برلیانس به عواملی مانند نوع خودرو, نوع رانندگی , نوع جاده و مسیر رانندگی , نوع سوخت و نحوه رانندگی بستگی زیادی دارد ولی به طور معمول و نرمال می توان 6000 هزار تا 10000 فیلتر روغن بوش لاکچری برلیانس کیلومتر را پیشنهاد داد و در هر مرتبه تعویض روغن موتور خودرو الزاما باید «فیلتر روغن برلیانس لاکچری» نیز تعویض گردد تا جرم ها و کثیفی های داخل «فیلتر روغن» به روغن موتور نو وارد نگردد و باعث پایین آمدن کیفیت روغن موتور نو و در نتیجه کاهش عمر و عملکرد روغن موتور و همچنین کاهش عمر موتور خودرو نشود.لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و از فیلتر روغن لاکچری خودروهای برلیانس نیز بازدید نمایید.

سیستم ترمز این خودرو مشابه سیستم ترمز ریو است که در این زمینه نیز از شرکت بوش آلمان کمک گرفته شده است. این خودرو به علت قیمت مناسب و مصرف پایین، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و خود را در جایگاه پرفروشترین خودروهای بازار داخلی قرار داد. فشنگی روغن یا همان سنسور فشار روغن، معمولا در نزدیکی فیلتر روغن قرار اخطار باید به سرعت پیشرانه را خاموش کرده و به دنبال علت آن باشیم. چکیدن قطرات روغن موتور از محل نصب فیلتر روغن بنز و زنگ زدن پوشش موجب پدید آمدن مشکل و عدم تحمل فشار روغن و درنتیجه شکاف در فیلتر روغن و خروج روغن موتور می گردد که موجب پدید آمدن کمپرس فیلتر روغن بنزدر موتور خودرو، مصرف بالای سوخت , جوش آوردن و گرمای زیاد در موتور خودرو , خرید هدرز پراید کم شدن قدرت و حتی در برخی موارد شکستن شاتون ها و سوپاپ و در نهایت قفل کردن موتور و از کار افتادن فیلتر روغن بنز موتور اتومبیل می گردد . اکثر فیلتر هوای بنز کابین خودرو بعد از فن در سیستم تهویه قرار گرفته اند بعضی از آنها فیلتر هوای بنزبا قیمت ویژه در دریچه کوچک فیلتر هوای بنز محفظه فن قرار دارند.

البته بعضی از صاحبان خودرو با نصب قطعات جانبی مثل توربو فن یا سوپر شارژر، سعی میکنند که اکسیژن بیشتری وارد محفظه سیلندرها کنند – که حتی این محصولات هم مستقیما کاری جهت خنک کردن هوا انجام نمیدهند. این سنسور روی منیفولد دود نصب می شود و بنا به میزان اکسیژن گازهای خروجی، ولتاژی برای ECU می فرستد. در این دامپ مقدار پاشش انژکتورها و آوانس جرقه، افزایش داده شده و همینطور پارامتر کنترلی سنسور اکسیژن ارتقاء یافته که سبب شده شاهد افزایش قدرت حدود ۱۵% را داشته باشیم. در ابتدا برای این خودرو نام فرانسوی مینیاتور (miniature) با املای غلط miniator گزارده شد و بعداً به تیبا تغییر نام داد. میدان کاج، صداییک هیولا که ابتدا پیش خود فکر کردم هیولاهای دست ساز جوانان تهرانی است.با کمی دقت یک خودروی زرد رنگ با چهار چراغ جدا از هم روبه روی من متوقفشد. چهار LED گیج گاز روی داشبرد نشان دهنده حجم گاز مخزن است که هنگام استفاده از گاز روشن می شود، هرکدام LED ها نشانگر یک چهارم مخزن است. با همکاری این شرکت، حجم موتور پراید از ۱۳۰۰ سی سی به ۱۵۰۰ سی سی و نسبت تراکم آن، از ۸/۵ به ۹/۷ افزایش یافته است و حداکثر توان آن به ۸۰ اسب بخار رسیده است که توان خروجی پایینی برای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی می باشد.