نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستاتی

وظیفه اکسیژن ساز Nuvo Lite Nidek جدا سازی اکسیژن، نیتروژن و آرگون هواست. وظیفه اکسیژن ساز جدا سازی اکسیژن، نیتروژن و آرگون هواست. مجهز به ۲ عدد LED که وظیفه آن نمایش دادن خلوص اکسیژن بالا و پایین است. مخزن آب که وظیفه مرطوب سازی اکسیژن را داراست. باشند که ما جلویشان ایستادیم و اینها کم عقلاند که نمیدانند این آدم را نمیتوان خرید و یا ترساند. ارسال اکسپرس نیز در صورت لزوم در فروشگاه ما انجام می شود. سپس زمانی که گرانولها مملو از گاز نیتروژن شدند، تخلیص اکسیژن در ستون اول متوقف شده و در ستون بعدی شروع میشود. وی افزود: بیشترین محدودیتها در همین کشور برای آزادی اعمال میشود. کنسانتره اکسیژن یا اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) نوعی دستگاه پزشکی است که برای رساندن اکسیژن به افراد دارای اختلالات مرتبط با تنفس استفاده میشود.

اکسیژن ساز خانگی

طراحی دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری پرتابل نایدک به نحوی است که در هر دقیقه توانایی تولید ۵ لیتر اکسیژن خالص را دارد و باعث می گردد تا اکسیژن مورد نیاز جهت اکسیژن درمانی بیماران فراهم شود. تجهیزات پزشکی آرمین طب کارون سعی بر این دارد علاوه بر فروش محصولات، تمام سعی خود را بر این دارد که اطلاعات ویژه ای در اختیار کاربران قرار دهد که کمتر سایتی به این موضوعات می پردازد. بر خلاف کپسول های رایج اکسیژن در صورت استفاده طولانی مدت از این دستگاه هیچ گونه عارضه ای برای بیماران رخ نخواهد داد و همچنین بدون محدودیت ظرفیت به تامین اکسیژن مورد نیاز خواهد پرداخت. این محصول با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نسبت به تولید، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در بازار جهانی دستگاه های اکسیژن ساز برتر است و همیشه سعی بر آن داشته که برترین محصولات با بهترین کیفیت را برای مشتریان فراهم آورد.

دستگاه اکسیژن ساز وسیله ای است جهت تأمین اکسیژن ورودی به دستگاه تنفسی بیماران ریوی و هر فردی که دچار کمبود اکسیژن یا حملات تنفسی میگردد. برای بیماران تنفسی توصیه می شود به جای سیلندر اکسیژن (کپسول) از اکسیژن طبی دستگاه اکسیژن ساز استفاده شود . خلوص بالای اکسیژن خروجی، عدم نیاز به شارژ، راحتی در استفاده، جابه جایی راحت، هزینه و صدای پایین و همچنین راندمان عملکردی بالا از ویژگیهای اصلی دستگاههای اکسیژن ساز است. بهترین ویدئو پروژکتورهای قابل حمل و جیبی سال 2015 به همراه راهنمای خرید را در این مقاله بخوانید … این دستگاه امکان زندگی بدون نگرانی و بدون محدودیت اکسیژن را به بیمار می دهد. این دستگاه اکسیژن خالص را به روش جذب مولکولی از هوا جدا می کند و پس از مرطوب نمودن آن توسط یک سوند در اختیار بیمار یا فضای خانه قرار می دهد.

دستگاه اکسیژن ساز اجاره ای

بسیار کم مصرف بوده و با صرفه اقتصادی بالایی به همراه است. این دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ۵ لیتر بسیار کم حجم و بی صدا بوده که بیمار را در آرامش کامل قرار خواهد داد و برای مصارف خانگی کاملا به صرفه و مناسب می باشد. در اکسیژن ساز خانگی اکسیژن پلاس صفحه نمایشی دیجیتال جهت نمایش میزان خلوص گاز اکسیژن تولید شده وجود دارد و بیمار می تواند در هر لحظه خلوص گاز تنفسی خود را کنترل کند. اول:نوع عملکرد .دوم: بازده دستگاه یعنی میزان تولید اکسیژن خالص در دقیقه .این دو فاکتور با هم رابطه مستقیم دارند.برای انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز مناسب باید نوع استفاده از دستگاه اکسیژن ساز را مشخص کنید.1-دستگاه های اکسیژن ساز خودکار با تامین پیوسته اکسیژن خالص که برای بیمارن قلبی و ریوی جهت اکسیژن درمان شبانه روزی و در مراکز درمانی و بیمارستانی استفاده میشود.2-دستگاه های اکسیژن ساز با تولید اکسیژن خالص برای سالم نگاه داشتن بدن که برای جلوگیری از بیماری و در خانه و مراکز عمومی استفاده میشود.3-دستگاه های اکسیژن ساز با تولید اکسیژن خالص برای آماده سازی کوکتل اکسیژن ساز در بارهای اکسیژن، مراکز ورزشی و درمانی و غیره استفاده می گرد.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی

از دستگاه اکسیژن ساز برای اکسیژن درمانی در موارد انسداد تنفس ، بیماری های ریوی و مشکلات تنفسی عمومی ، بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) ، ذات الریه ، COVID-19 ، حمله شدید آسم ، نارسایی قلبی در مراحل آخر ، فیبروز سیستیک یا آپنه خواب و… استفاده از اكسيژن در تجهيزاتي كه براي كار با اكسيژن طراحي نشده اند. این دستگاه دارای خروجی نبولایزر با تکنولوژی کمپرسور ساخت آلمان به خوبی اکسیژن با خلوص بالای ۸۷٪ را ساخته و با فشار ۴۰ الی ۷۰ کیلوپاسکال پمپاژ می نماید که خلوص اکسیژن خروجی به صورت لحظه ای بر روی نمایشگر این دستگاه قابل مشاهده می باشد. دستگاه اکسیژن ساز yuwell با ظرفیت ۵ لیتری همراهی با کیفیت و با امکاناتی جامع برای این دسته از بیماران می باشد که نیاز روزانه این افراد را به اکسیژن با خلوص بالا به خوبی مرتفع خواهد نمود.

با این حال افراد سالم جهت رفع خستگی روزانه می توانند از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند. اکسیژن ساز نایدک با استفاده از روشی به نام جذب مولکولی اکسیژن را به وسیله کمپرسور هوای تنفسی را می گیرد و سپس این هوای تنفسی از محفظههای پودر زئولیت عبور کرده و باعث می شود تا اکسیژن از نیتروژن جدا شود. این دستگاه خلوص اکسیژن را در هر لحظه بر روی صفحه LCD به نمایش می گذارد. این دستگاه قابلیت تنظیم خاموشی خودکار در بازه های 1 تا 99 دقیقه ای را دارا می باشد و دارای ریموت کنترل می باشد. بد نیست بدانید که انواع دستگاه اکسیژن ساز، عمدتاَ در سه ظرفیت 3 لیتری، 5، 8 و 10 لیتر در دقیقه تولید و ساخته میشوند و مدل خانگی نیز، دارای تمامی اجزای دیگر مدلهای صنعتی و بیمارستانی میباشد.

اکسیژن ساز ۵ لیتری1. خلوص اکسیژن خروجی اکسیژن ساز خانگی عموما بین 93 تا 95 درصد میباشد. به صورت لحظه ای می توان خلوص اکسیژن را کنترل کرد. زمان که اکسیژن خالص استخراج شد، میزان فشار هوای داخل محفظه کاهش یافته و نیتروژن از طریق محفظه های زئولایت به هوا برمی گردد. جدا سازی هوای تنفسی از طریق یک کمپرسور و دو محفظه پر از پودر زئولایت صورت می پذیرد. ژنراتور اکسیژن : از دو عدد تانک که از زئولیت پر شده اند تشکیل شده است. زئولیت از دو هزار کد متعدد تشکیل شده است که انواع مولکولارسیوها و زئولیت های معدنی و طبیعی شامل آن می شود.

اجاره این دستگاه ، علاوه بر حل کردن مشکلات مالی شما ، آسایش را برای مراقب بیمار و البته خود بیمار فراهم می کند . قبل از اینکه به بررسی دستگاه اکسیژن ساز نایدک ۵ لیتری مدل Nuvo Lite برند Nidek محصول کشور امریکا بپردازیم بهتر است ابتدا اطلاعات کامل تری در رابطه با دستگاه اکسیژن ساز پیدا کنید که در ادامه شما را دعوت به مطالعه مقاله زیر مینماییم. دستگاه اکسیژن ساز ۵ لیتری زنیت مد (zenithmed) مدل OC-600 از جمله سبک ترین اکسیژن سازهای موجود است که با توجه به وجود دسته در بالای دستگاه و چرخ در پایین دستگاه جابجایی آن بسیار آسان است و با توجه به کیفیت از قیمت پایینی دارد.