مهره مار هندی واقعی

شاید اولین سوال شما از خودتان بپرسید این است که مهره مار هندی چیست و چگونه کار می کند ؟

چندین گونه از مارها در جهان است که در طول سال چندین بار تلاش برای همسر است که در زمان اتمام این amiazshah خود مهره است که سقوط خواهد کرد که سنگ boussine مار شناخته شده است.

این مهره ها از مارهای مرد و زن به دست می آیند ، یعنی پس از جفتگیری یک سنگ ، مهره های مار مار زن و سنگ دیگر را آزاد می کنند. این سنگ ها ژله مانند و بسیار نرم در حالت اصلی خود ، که پس از چند ثانیه تبدیل بسیار سخت و تبدیل به سنگ مهره مار هندی.

اگر هنگامی که دانه های سقوط آن stuns چشم یا شکستگی جزئی شما را نمی بینم نگران نباشید این موارد کاملا طبیعی هستند چرا که در طول پاییز از مار توپ بر روی زمین و یا بر روی یک سنگ چه اتفاقی می افتد. لطفا توجه داشته باشید که این موارد بر عملکرد مهره مار تاثیر نمی گذارد.

چگونه یک مهره مار هندی شما?
به خاطر داشته باشید که مهره مار باید توسط مارها خود را پس از عمل جفت گیری به سمت چپ ، و بدون نیاز به نگرانی در مورد مار برای به دست آوردن مهره مار هندی اصل وجود دارد. همانطور که می بینید در عکس های سایت ، شکل مار در ابتدا یک نیم دایره گرد است ، یک طرف آن کاملا صاف است و دیگری گرد است. اگر شما سنگ غیر از این را ببینید, می دانم این است که هیچ مار وجود دارد.

گاهی اوقات یک فیلم در فضای مجازی منتشر می شود که در آن یک مرد با چاقو یک چیز سیاه را از یک مار می کشد. به خاطر داشته باشید که این فیلم کاملا داستانی است و هیچ صحت.

دلیل اول: ظاهر مهره مار باید دور و کرم رنگ باشد ، نه سیاه و بیضی

دلیل دوم: مهره مار هندی باید توسط مار خود باقی بماند ، نه از سر مار حذف شود.

 

ریشه اصلی مهره مار
مارها به دلیل ساختار و متابولیسم در مقایسه با سایر موجودات از مغناطیس قوی تری برخوردار است و در نتیجه ممکن است که مهره مار هندی است که از این گونه از مار می آید از مغناطیس قوی و کارایی بسیار فراوانی از منابع.

البته این را باید در خاطر سپرد که قدرت و اثربخشی مروارید مار مناسب برای گونه ها و نژاد مارها بستگی دارد چه قویترین مار مسابقه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شاه کبرا مار و daiabua مارها گنجانده شده است.

اگر شما متوجه شده ام ، مکان در جهان که در آن انواع خاصی از حیوانات وجود دارد وجود دارد. مثلا, شما می توانید به آفریقا بروید برای دیدن فیل و یا رفتن به استرالیا برای دیدن گونه های مختلف کانگورو و گونه.

بهترین نژاد مار در جهان
در همان زمان هند نیز به عنوان یکی از معروف ترین کشورها در زمینه پرورش و نگهداری مارها به دلیل وجود انواع مختلف مارها در جهان است.

شما احتمالا برخی از تصاویر و یا فیلم ها که شما را تماشا کرده اند که در آن هند یوگی بازی کلش است که در مقابل این سبد وجود دارد صدای نی که مهره مار هندی در داخل سبد منتشر شده از خارج است. و از طریق یک سری از حرکت های خاص ، مار منجر وحشی و سمی در کنترل آن است.

البته, در آفریقای جنوبی و یا در مصر باستان, انواع مختلفی از مارها وجود دارد, اما این نژاد از مارها می کند وسعت و تنوع هند از دسترس نیست. مهره مار هندی مهره آِی آر بنابراین ، ما به این نتیجه رسیدیم که هند به دلیل وجود نژادهای مختلف مار در این زمین قادر به گرفتن مقام اول در جهان بود.