مسترکلاس سئو – دوره کاربردی آموزش سئو – مدیر سبز

نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال میشود و هر صفحه سایتمان میتواند رتبهای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. وقتی برای سایت خود ترافیک موثر ایجاد میکنید، زمان حضور در سایت افزایش مییابد و نرخ خروج کمتر میشود که هر دو به نفع شما است. بک لینکهای پروفایلی که از داخل یک پروفایل کاربری ایجاد شده در سایتهای دیگر می آید. استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. این روشها, امروزه منسوخ شدهاند و گوگل آگاهی کاملی بر آنها دارد. اما خب با بعضی زبانهای برنامه نویسی میشود با آنها صحبت کرد. سئو معنایی روشی است که گوگل از طریق الگوریتم های خود سعی دارد تا معنای محتوا را بفهمد، در واقع گوگل، اینجوری قصد دارد تا مانند انسان ها رفتار کند و از هدف اصلی جستجوی کاربران مطلع شود تا بتواند بهترین نتایج را به آنها نمایش دهد. لینک سازی در واقع به جمله اقداماتی گفته میشود که شما میتوانید با انجام آن، صفحهای را از یک سایت به صفحهی دیگری که برای همان سایت است، وصل کنید؛ یعنی کاربر شما میتواند با یک کلیک ساده بر روی لینک، به بخش مرتبط و مورد نظر خود هدایت شود؛ اما چرا لینک سازی اهمیت دارد؟

پاراگراف اول برای گوگل اهمیت بیشتری دارد و کلماتی که شما در این پاراگراف استفاده می کنید از نظر گوگل مهم ترین محتوایی است که به کاربر ارائه می دهید. اگر در این مورد کوچکترین اشتباهی رخ دهد آینده کسب و کار شما را به خطر خواهد انداخت و وب سایت شما پنالتی می شود. هر دوی این منافع به هم گره خوردهاند. اگر دیجیتال مارکتری حرفهای باشید، حتما میدانید هر ترافیکی ارزشمند نیست. وقتی صفحهای از سایتمان را برای کلیدواژهای بهینه کنیم، اگر فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر میشود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش مییابد. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو میشود و میتواند شامل یک یا چند کلمه باشد. معادله ساده ای است: شما یک پست می نویسید و در سایتی دیگر آن را منتشر می کنید. 3. Backlink: هر نوع لینکی ( Follow و NoFollow، چه در قسمت پیوند ها، کامنت ها و هر جای سایت) به سایت ما داده شود، بک لینک برای سایت ما می باشد. در ادامه توضیح مختصری در رابطه با هر یک از این موارد در اختیارتان قرار میگیرد تا به خوبی با این مسئله آشنا شوید. برای موفقیت در سئو باید با Holistic SEO آشنا شوید!

وقتی مزه حلوای شیرین کسب درآمد اینترنتی را چشیدید متوجه اهمیت سئو می شوید و اینکه چرا تا به امروز به آن توجه نکرده بودید؛ اما حسرت روزهای گذشته را رها کنید هیچ وقت برای تغییر دیر نیست! اصلا نگران نباشید که چقدر مبتدی هستید، این آموزش به قدری ساده است که حتی مامان بزرگتون هم با این آموزش، می تونه سئو را یاد بگیره! همچنین این را به خاطر بسپارید که الگوریتم های گوگل عناوین و توضیحات را تغییر می دهند تا ارتباط آن ها را با عبارت جستجو تقویت کنند. این دسته بندی به شما یک دید در جهت تغییرات قطره ای مثبت رو جلو در سئو می دهد. این بازدیدکنندهها پس از چند ثانیه از سایت شما خارج میشوند و تنها نتیجهاش خراب شدن شاخصهای کلیدی سایت است. تنها از اطلاعات مهم استفاده کنید. درصورتیکه اهمیت سئو را در کسب و کار اینترنتی می دانید و برای سئو کردن سایت خود جدی هستید و خواهان حرفه ای ترین و جامع ترین اطلاعات درمورد سئو هستید میتوانید از دوره آموزش سئو حرفه ای استفاده کنید. صفحه هایی که شما بعد از اجرای جستجو مشاهده می کنید. بهینه سازی وب سایت یکی از تخصص هایی است که به سادگی می توانید آن را یاد بگیرید و آن را پیاده سازی کنید.

دوره آموزش متخصص سئو برای افرادی مناسب است که می خواهند سئو را یاد بگیرند و از این راه درآمد زایی داشته باشند یعنی به عنوان یک متخصص سئو مشغول به کار شوند یا پروژه سئو بگیرند و انجام دهند، در این دوره نحوه تعامل با کارفرما، گزارش دهی به کارفرما، فرم های قرارداد، روش های محاسبه قیمت سئو و قیمت دهی و … این بدان دلیل است که دارای مطمئن ترین الگوریتم تا کنون است. الگوریتم های موتور جستجو بسیار طولانی هستند و از زمانی که محتوا، عناوین و توصیحات با کلمات کلیدی پر شدند تا به رتبه بالا دست یابند پیچیده تر شده اند. کتاب آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو نوشته اسماعیل وارسته دربارهی کلمات کلیدی است که برای کمپینهای بهینه سازی وب سایت، مانند قطب نما میمانند و به ما میگویند کجاها باید برویم، چقدر برویم و راه درست را نشانمان میدهد. کتاب روشهای افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتماً باید بدانید نوشتهی مهران منصوری فر ، مهمترین و اصولیترین راهکارهای کسب موفقیت در زمینهی افزایش رتبهی سایت را آموزش میدهد. نوشتهی مهران منصوری فر ، به بررسی تأثیر سئوی محلی بر کسب و کارها میپردازد.