مسابقات مقدماتی NBA که از 11 تا 19 دسامبر برگزار می شود: گزارش

محتوای مقاله

The Athletic روز شنبه گزارش داد كه مسابقات مقدماتی NBA كمتر از یك ماه مانده است و بازیهای نمایشگاهی از 11 تا 19 دسامبر برگزار می شود.

قرار بود فصل عادی در 22 دسامبر آغاز شود ، درست در زمان مناسب برای اجازه دادن به لیگ برای رقابت کامل با بازی های روز کریسمس. برنامه فصل منظم 2020-21 هنوز منتشر نشده است.

براساس این گزارش ، تیم ها این امکان را دارند که سه یا چهار بازی پیش فصل را انجام دهند. همه تیم ها حداقل باید یک مسابقه پیش فصل را در صحنه خانه خود انجام دهند.

در حالی که برنامه مشخصی درمورد اجازه حضور یا عدم حضور هواداران در بازی ها وجود ندارد ، قهرمان NBA لس آنجلس لیکرز قبلاً اعلام کرده است که تماشاگران در Staples Center برای افتتاحیه فصل عادی نخواهند داشت.

تقویم NBA زمستان امسال اصلاح شد ، زیرا فصل 20-20 2019 به دلیل تأخیری که در همه گیر COVID-19 در بهار گذشته ایجاد شد ، فقط یک سال کامل ادامه داشت.

پیش نویس NBA 2020 اکنون برای روز چهارشنبه برنامه ریزی شده است و آژانس رایگان قرار است جمعه ساعت 6 بعدازظهر آغاز شود. ثبت نام نماینده رایگان می تواند از 22 نوامبر آغاز شود.

اردوهای آماده سازی قرار است در تاریخ 1 دسامبر افتتاح شود و تیم ها کمتر از دو هفته قبل از شروع بازی های پیش فصل آماده شوند.

مسدود شدن معاملات هنوز برقرار است ، اگرچه گزارش های مختلف نشان می دهد که تیم ها می توانند به محض روز یکشنبه در معاملات آزاد باشند ، با احتمال دوشنبه نیز.