محققان فکر می کنند آنها گونه های نهنگ جدیدی را در مکزیک مشاهده کرده اند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=Id05mVHP0KE

بارلو و همکارانش در این سفر ، تحت هدایت انجمن غیرانتفاعی حفاظت از چوپانان دریایی ، متوجه نشدند که گونه جدید بالقوه جدیدی را مشاهده می کنند تا اینکه بعداً هنگام مطالعه عکسهایی که از این حیوانات گرفته اند. دندان های نهنگ ها به طور غیرمعمولی قرار داده شده است ، بارلو گفت.

وی گفت ، ضبط های زیر آب از تماس نهنگ ها نیز نشان می دهد که آنها بی نظیر هستند.

بارلو گفت ، دانشمندان اکنون منتظر تجزیه و تحلیل نمونه های آب هستند که می تواند سلول های پوستی را برای آزمایش DNA احتمالی نگه دارد تا گونه های جدید نهنگ ها را تأیید کند.

“اسرار در دریا”

نهنگهای منقار – که به خاطر پوزه های پر شاخه و دلفین آنها نامگذاری شده اند – بیشتر در آبهای دور افتاده مانند جزایر سن بنیتو یافت می شوند.

طول آنها تا 5 متر (16.4 فوت) طول می باشد ، اما مشاهده آنها برای دانشمندان دشوار است زیرا آنها تمایل به شنا و تغذیه بیشتر در اعماق حدود 3000 متر (9843 فوت) دارند و فقط گاهی برای هوا ظاهر می شوند. در چنین اعماقی ، حیوانات شانس بیشتری برای جلوگیری از شکارچی اصلی خود ، نهنگ های قاتل دارند.

اندرو رید ، زیست شناس دریایی از دانشگاه دوک گفت: “این واقعیت که آنها به دنبال یک نهنگ بسیار نادر بودند و اتفاقاً چیزی کاملا متفاوت پیدا کردند ، بسیار جالب و شگفت انگیز است و فقط لذت انجام علم است.” “این چیزی است که همه ما برای آن زندگی می کنیم.”

رید گفت که اگرچه تعیین یک گونه جدید یک اتفاق نادر است ، اما یافته های توصیف شده توسط تیم بارلو با یک کشف منحصر به فرد مطابقت دارد. وی گفت: برای ارائه پاسخ قطعی آزمایش DNA لازم است.

بارلو “با احتیاط خوش بینانه” در مورد احتمال تأیید حیوانات تازه برخورد شده به عنوان یک گونه جدید خوش بین بود. که باعث می شود تعداد گونه های نهنگ منقار شناخته شده به 24 برسد.

“این یک حیوان عظیم الجثه ، به وزن یک اسب کلایدسدیل است. تصور کنید چیزی به بزرگی در قلمرو زمینی کشف نشده باشد. “

“اما بسیاری از رمز و رازها در دریا وجود دارد.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=eITmU3Uu_s0