متیو پری برای جمع آوری پول برای تسکین COVID-19 ، خط لباس “Friends” را راه اندازی کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

پری این خبر را چند هفته پس از تأیید انتظار طولانی مدت در اینستاگرام اعلام کرد دوستان پیوستن ویژه برای مارس 2021 برنامه ریزی شده است.

این بازیگر – که در کنار جنیفر آنیستون ، کورتنی کاکس ، لیزا کودرو ، مت لابلانک و دیوید شویمر در این نمایش بازی کرد – ماه گذشته این خبر را در توییتر اعلام کرد.

وی در آن زمان گفت:دوستان تجدید دیدار برای اوایل ماه مارس برنامه ریزی شده است. به نظر می رسد سال شلوغی در پیش داریم. و این روشی است که من آن را دوست دارم! (sic) “

در ابتدا این برنامه ویژه بسیار پرطرفدار برای 27 مه ، مصادف با عرضه HBO Max برنامه ریزی شده بود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ، اکران اولیه مجبور به تاخیر افتاد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=G8K-rcfUFdY

بعداً مارتا کافمن ، سازنده برنامه ، اعتراف کرد که امیدوار است تا زمانی که تماشاگران زنده بتوانند در آن فیلمبرداری را به تعویق بیندازند.

وی توضیح داد: “همه ما دوست داریم این اتفاق بیفتد. فقط باید صبر کنیم تا ایمن شود. این نمایشی است که فیلمنامه ای نیست ، اما این شیوه نمایش است – ما به مخاطب زنده احتیاج داریم. حتی اگر از نظر اجتماعی از آن مخاطب زنده فاصله بگیریم ، واقعاً قسمت بزرگی از آن است دوستان است … ما بدون آنها نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

“همه در حال حاضر هستند و ما فقط منتظر آن زمان هستیم که احساس کند برای جذب مخاطب زنده ارتباط برقرار می کند.”