مارن موریس در جوایز CMA یک پیروزی سه گانه کسب کرد

محتوای مقاله

مادر جدید مارن موریس چهارشنبه شب در جوایز CMA 2020 سه برابر شد و بهترین افتخارات را به خود اختصاص داد.

این خواننده ادعای تک آهنگ سال و آهنگ سال برای استخوان ها را به دست آورد و به عنوان خواننده زن سال بیشتر از افرادی مانند میراندا لمبرت و کری آندروود شناخته شد.

اریک چرچ یکی دیگر از برندگان بزرگ بود ، پس از هفت بار افتخار گارت بروکس که خواستار افتخار افتخار گارت بروکس بود ، نام سرگرمی سال آرزو را به خانه برد تا به شخص دیگری در گرفتن جایزه معتبر ضربه بزند.

در طول سخنرانی پذیرش ، چرچ از موسیقیدانان خواست تا گرد هم آیند و طرفداران خود را برای غلبه بر بحران ویروس کرونا جمع کنند.

“من به این اعتقاد دارم: این موسیقی خواهد بود که ما را از این مرحله خارج می کند. این همان چیزی است که می خواهد کل جهان را نجات دهد. “هنگام تأمل در سال سخت ، به همتایان خود از نظر اجتماعی در مرکز شهر موسیقی در نشویل ، تنسی گفت.

“سیاستمداران در مورد تفرقه هستند ، و موسیقی در مورد وحدت است ، و من به شما قول می دهم که همه در این اتاق را به اتحاد.

در همین حال ، لوک کمبز پس از ورود به عنوان خواننده مرد سال و آلبوم سال برای آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت کرد ، برنده دو برنده شد و مورگان والن هفته ها بعد از مجبور شدن به عنوان جایزه بهترین هنرمند سال ، شغل خود را افزایش داد. به دنبال ظاهر بدون ماسک در یک مهمانی از ظاهر Saturday Night Live خارج شوید.

دیرکس بنتلی مراسم را با ادای احترام چارلی دانیلز آغاز کرد ، همچنین در این مراسم برادران آزبورن ، اشلی مک براید و جیسون آلدین ، ​​که داستان “شیطان به جورجیا رفت” افسانه فقید را پخش کرد ، در حالی که Little Big Town از کنی راجرز به یاد آورد ، و جون پردی ادای احترام به جو دیفی ، که در مارس نبرد با ویروس کرونا را از دست داد.

سایر نکات برجسته عملکرد مربوط به افتخار دستاورد یک عمر چارلی پراید و جیمی آلن ، برنده دو آوازی سال دن + شای و جاستین بیبر و میزبانان مشترک ربا مک انتیر و داریوش راکر بود که برای اجرای الویس پریسلی در گتو در خاطره ترانه سرا ، مک دیویس ، که در سپتامبر درگذشت.