مادر ویتنی هیوستون در جریان مجلسی مجلل مشاهیر راک اند رول به افتخار ستاره پرداخت

محتوای مقاله

مادر ویتنی هوستون سیسی به افتخار دختر فقیدش در اولین مجازی Rock And Roll Hall of Fame Induction Special روی صحنه رفت.

ستاره من هیچ چیز ندارم برای این مراسم که شنبه شب از شبکه HBO پخش شد و توسط دیو گرول از Foo Fighters ارائه شد ، به سلطنت موسیقی پیوست و طی آن توسط آلیشیا کیز به این م institutionسسه معتبر معرفی شد.

ستاره گفت: “همه ما می دانیم که ویتنی چه خواننده معجزه آسایی بود ، شاید بهترین صدا در زمان ما باشد.” “همه ما می دانیم که چگونه موفقیت بی سابقه او زنان سیاه پوست را به بالاترین سطح بالایی از پانتئون صنعت موسیقی رساند. همه ما می دانیم که موسیقی او برای همیشه زنده خواهد ماند. این موسیقی ، آن صدای همیشگی ، آخرین هدیه سخاوتمندانه او به ماست. “

سیسی با قبول این افتخار از طرف ویتنی ، که در سال 2012 در 48 سالگی درگذشت ، گفت: “من بسیار بسیار افتخار می كنم كه ویتنی را به تالار مشاهیر راك اند رول وارد می كنند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=mgPRzi33n3M

“او می خواست چیزی شود – نه چیزی. او نیز در این زمینه سخت کار کرد. من به آنچه او بود افتخار می کنم. حالا چه می توانم بگویم؟ اگر خیلی طولانی صحبت کنم ، گریه می کنم. نمی خواهم گریه کنم. این چیزی است که ویتنی همیشه می خواست. “

پت هوستون ، خواهر و مدیر ویتنی افزود: “یادم می آید در سال 2009 ، ما در لندن بودیم. ویتنی به من نگاه کرد و گفت ، “این واقعا خاص است ، اما فقط یک چیز کم دارد: من باید تالار مشاهیر راک اند رول را بدست آورم.”

“این لحظه در حال حاضر همه چیز را ثابت می کند: فقط یک ویتنی هوستون بی نظیر وجود دارد ، و امشب ، او با دریافت این جایزه بسیار افتخار و افتخار می کند.”

رپر Notorious BIG همچنین کلاس 2020 را برگزار کرد و جایزه او توسط دو بچه بزرگسال او ، تیانا و سی جی جمع شد ، که به پدر مرحوم خود احترام گذاشتند ، که در سال 1997 در یک تیراندازی با رانندگی در لس آنجلس کشته شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Z5qqxePDjtI

تیانا گفت: ”وقتی پدرم درگذشت ، من فقط سه سال داشتم. حتی اگر من آنطور که می خواستم او را شناختم ، از طریق طرفداران او و خانواده ما ، من با چشمان خودم دیدم که موسیقی او از صنعت هیپ هاپ فراتر رفته است. او توانست نه تنها “پادشاه نیویورک” ، بلکه پادشاه فرهنگ شود. “

از دیگر اقدامات القا شده می توان به حالت دپچه ، برادران Doobie ، Nine Inch Nails و T. Rex ، با مایلی سایرس ، بیلی گیبونز ، دون هنلی و بیلی آیدول از جمله افرادی اشاره کرد که در این مراسم اجرا می کردند.