لینک های مفید دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ISI |

مطمئن باشید با این دیدگاه هیچ وقت نمی توانید یه مقاله درست و درمان چاپ کنید، زیرا در اولین مرحله ای که به تولید رسیدید، فقط می خواهید که سریعا مقاله را بفرستید و از تکمیل آن خودداری می کنید و همین عجله کردن یا صبر و تحمل اندک به محتوای کار ضربه ای کلیدی می زند… اما برای مجلات آی اس آی حتما باید یه چیز درست و حسابی آماده کرده باشید. کسانی که در نوشتن مقاله مبتدی هستند، می توانند مجلات معتبر رشته خودشان و رشته های نزدیک به آن را پیدا کنند (در وبلاگ اکثر آنها آمده است). مثلا، بعضی از مجلات به آمار و ارقام اهمیت بالایی می دهند، ولی بعضی دیگر تحلیل نویسنده و نتیجه گیری برای آنها خیلی اهمیت دارد. یک ابزار قدرتمند و انعطاف پذیر بی نظیری است که این امکان را فراهم می کند تا کارایی تحقیق و پژوهش، ارزیابی مربوط به همکاری مؤسسه ها، روند جدید تحقیقات در حال ظهور و گزارش های منحصر به فرد شناسایی و تحلیل شود. حال از کسی که در رشته ای دیگر، روش هایی را بکار گرفته است، بخواهید برای ساماندهی مقاله در قالب آن روش تحقیق به شما کمک کند. بدیهی است زمانی که دانشجوی رشته ترجمه تخصصی مقاله و یا مقاله ای بهعنوان کارهای اولیه خود ترجمه مینماید، قیمت سبکتری را نسبت به دیگر مترجمین ترجمه تخصصی مقاله دریافت نماید.

نام سایت های دانلود مقاله
البته، به این نوع مقالات اصطلاحا مقالات مروری یا Review گفته می شود. بسیاری از دوستان به دلایل مختلف، از جمله چاپ مقاله برای ممتاز بودن و قبولی بدون آزمون در دکتری، ارتقا یا اینکه یه همین جوری یه چیزی چاپ کرده باشند، اقدام به نوشتن مقاله آی اس آی می کنند. پس، اولین و مهمترین گام در نوشتن مقاله آی اس آی، این است که از این توهم بیرون بیاییم که می خواهیم یه چیزی چاپ کنیم، مهم نیست که کجا و با چه محتوایی، فقط آی اس آی باشه! قائممقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: عواقب دندانگردی ناشران علمی دامن بسیاری از کشورها و دانشگاههای جهان را گرفته و این مختص کشورهای در حال توسعه مثل ایران نیست. ولی امروزه اینطور نیست و برای استفاده از امکاناتی نظیر ترجمه مقاله و امثالهم، هرکسی با هر بودجهای میتواند از آن استفاده نماید. گاهی وقت ها تصور می شود که نوشتن مقاله در فنی مهندسی خیلی راحت تر از علوم انسانی است. نوشتن مقاله سخت تر است از کاری که برای خود تحقیق انجام می دهیم.

همانها را به شکل یک مقاله فرستادم و چاپ شد. بسیاری از دوستان به محض چاپ مقاله شان در یک مجله آی اس آی، دیگر نوشتن در آن زمینه را رها می کنند. در این حالت سعی کنید تراوشات ذهنی تان را در همان قالبی که مجله می خواهد ارایه کنید. یکی از اساتید (با درجۀ استاد تمام) نقل می کرد که در رشته شیمی یک نفر یک گرم طلا را با ماده ای دیگر مخلوط می کند و نتیجه را یک آی اس آی چاپ می کند و فرد دیگر می آید همان آزمایش را با دو گرم طلا انجام می دهد و یک مقاله آی اس آی دیگر چاپ می کند. در مرحله ای مقاله نیاز به ویرایش هم دارد که دانشجو باید با دقت متن را ویرایش کند. هدف در نوشتن مقاله علمی، کمک به توسعۀ دانش در آن زمینه خاص است، اگر به این دیدگاه برسیم، دیگر هیچ وقت در ساعات طولانی و خسته کننده مقاله نوشتن کم نمی آوریم و مهمتر اینکه نوشتن ما در آن زمینه ادامه پیدا می کند. با فرض اینکه موضوع انتخاب شده است به سراغ گام بعدی می رویم. اما با توجه به اینکه این فیلم ها رو برخلاف قوانین کپی رایت و به شکل غیرمجاز داریم شیر می کنیم این روش چالش های قانونی زیادی داره.

دانلود رایگان مقاله و کتاب برای نوشتن منابع می توانید به منابع مقالات منتشر شده توجه نمایید . با توجه به تعدد این سایت ها یک راه دیگه اینه که اشتراک سایت های لیچر(leecher) رو داشته باشید که در تعداد زیادی از این سایت ها عضون و لینک مستقیم خوبی در اختیارتون قرار میدن. بطور کلی، انتخاب موضوعات بین رشته ای خیلی خوب است؛ یعنی استفاده از روش های یک رشته در رشته دیگر. بعضی از دوستان بعد از اتمام پایان نامه، شروع به خلاصه کردن پایان نامه می کنند، مثلا پایان نامه 150 صفحه ای را به 14 تا 15 صفحه می رسانند. کم بودن تعداد صفحات مقاله نیز عامل مهمی در موفقیت مقاله است، اگر مقاله در تعداد زیادی صفحه نوشته شده باشد، باعث سردرگمی داور و خوانندگان می شود. این قسمت از کار کمی خسته کننده است، اما سعی کنید طفره نروید و کارتان را با دقت انجام دهید. اگر کسب و کار شما برای خانمها جذاب است، این فرصت طلایی را به هیچ وجه از دست ندهید.

سایت دانلود مقالات حقوقی
اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه دانلود مقاله از سایت گوگل اسکولار بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.