لیبرال ها برای به روزرسانی هزینه ها برای ایده های مشخص ، برنامه اقتصادی تحت فشار هستند

محتوای مقاله ادامه داشت

به همین ترتیب ، الیوت هیوز ، که مشاور وزیر مالیه سابق بیل مورنو بود ، گفت که به روزرسانی فری لند باید طرحی از چشم انداز اقتصادی را در اختیار کانادایی ها قرار دهد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=djWhAMnV7GU

این ممکن است شامل نه تنها صحبت در مورد مراقبت از کودک ، بلکه توزیع واکسن و آموزش مهارت ها و نگاه طولانی به برنامه های پس از همه گیری باشد. لیبرال ها قول بهبودی “سبز” را داده اند و جگمیت سینگ رهبر حزب دموکراتیک ملی این هفته از آنها خواسته است که این کار را انجام دهند.

هیوز ، اکنون با استراتژی های Summa ، گفت: “مردم در حال حاضر نگاه خود را به آنچه بهبود می رود تغییر می دهند.”

“فکر می کنم پاسخ دادن به آن چیزی باشد ، کانادایی ها به آن علاقه مند هستند.”

بیانیه اقتصادی پاییز باید حسابداری کاملی از هزینه های همه گیر تاکنون و عمق کسری بودجه امسال داشته باشد که پیش بینی می شود در ماه جولای 343.2 میلیارد دلار تاریخی باشد.

تخمین های مختلفی از میزان کسری فعلی وجود دارد. گزارش روز جمعه RBC پیش بینی کرد کسری کسری نزدیک به 370 میلیارد دلار باشد ، در حالی که گزارش جداگانه ای از اسکاتیابانک گفت 425 میلیارد دلار امکان پذیر است.

Rebekah Young ، مدیر اقتصاد مالی و استانی Scotiabank ، نوشت که تعداد واقعی نباید به اندازه برنامه های ایجاد کننده آن مورد توجه باشد.

وی نوشت: “یعنی” ، آیا سرمایه گذاری های تقویت کننده رشد موجب تقویت رشد می شوند ، یا اینکه به سمت مخارج اجتماعی بیشتر گرایش دارند که باعث ایجاد کسری ساختاری می شوند؟ “

لیبرال ها برای جلوگیری از بهبودی پس از همه گیر شدن بیماری که در آن برخی از کارگران و مشاغل خوب عمل می کنند در حالی که برخی دیگر عقب مانده اند ، خواستار کمک هدفمند به بخشهایی هستند که نیاز به کمک اضافی دارند ، مانند خطوط هوایی و رستوران ها.