قاضی دادگاه دونالد ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد و راه را برای تصدیق جو بایدن برای ایالت باز کرد

یک قاضی فدرال دادخواست دونالد ترامپ در پنسیلوانیا را رد کرد ، زیرا امیدهای رئیس جمهور آمریکا برای لغو شکست در انتخابات خود به جو بایدن از طریق دادگاه ها کمرنگ می شود.

هدف از این پرونده جلوگیری از صدور گواهینامه پیروزی تنگاتنگ آقای بایدن در پنسیلوانیا بود و دلیل آن ذکر موارد غیرمستند با آرا mail نامه های پستی بود.

با در نظر گرفتن 20 رأی کالج انتخاباتی در پنسیلوانیا ، برکناری ضربه ویژه ای به تلاش های مبارزات انتخاباتی ترامپ برای متوقف کردن مراسم تحلیف بایدن رئیس جمهور منتخب است.

در حکمی در روز شنبه ، قاضی منطقه ایالات متحده متیو بران گفت: “این دادگاه با استدلال های حقوقی فشرده و بدون شایستگی و اتهامات احتمالی ، بدون شکایت در شکایت عملیاتی و بدون پشتوانه شواهد ارائه شده است.

“در ایالات متحده آمریكا ، این نمی تواند حق رای دادن تنها یك رای دهنده را توجیه كند ، چه رسد به همه رای دهندگان ششمین ایالت پرجمعیت آن.”

پاسخ کمپین ترامپ

وکلای آقای ترامپ استدلال کرده بودند که آرا mail نامه های پستی به نفع پرتاب شدن آقای بایدن مطرح می شود و ادعا می شود که هنگامی که شهرستانهای پنسیلوانیا رویکردهای مختلفی را برای اطلاع دادن به رای دهندگان در مورد مشکلات فنی با ارسال نامه الکترونیکی خود به رای دهندگان اعمال می کند ، ضمانت قانون اساسی در حمایت از قانون را نقض می کند. رأی گیری قاضی بحث را رد کرد.

وکیلی آقای ترامپ ، رودی جولیانی و جنا الیس ، مشاور حقوقی ارشد کمپین ترامپ 2020 ، در بیانیه ای گفتند که آنها از شکست استقبال می کنند زیرا این امر به آنها امکان می دهد سریعتر به دادگاه عالی ایالات متحده مراجعه کنند.

در بیانیه آمده است: “تصمیم امروز به ما کمک می کند تا در استراتژی ما برای دسترسی سریع به دادگاه عالی ایالات متحده کمک کنیم.”

وادی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی (عکس از MANDEL NGAN / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

در همین حال، رئيس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن شده در توییتر: “چرا جو بایدن به این سرعت کابینه تشکیل می دهد ، وقتی محققان من صدها هزار رأی متقلبانه پیدا کرده اند ، برای” چرخاندن “حداقل چهار ایالت کافی است ، که به نوبه خود برای پیروزی در انتخابات بیش از اندازه کافی است؟

“امیدوارم که دادگاه ها و / یا قوه مقننه از این رشادت برخوردار باشند تا آنچه را که باید برای حفظ سلامت انتخابات ما و ایالات متحده آمریکا انجام شود ، انجام دهند. جهان نظاره! “

مانند بسیاری از پست های آقای ترامپ ، توییتر پیام هشدار دهنده ای را به پرچم گذاری اضافه کرده است که شامل یک ادعای “فرو رفته” در مورد تقلب در انتخابات است.

چندین پرونده قضایی

دادخواست در پنسیلوانیا یکی از موارد زیادی است که توسط مبارزات انتخاباتی ترامپ در چندین ایالت با اختلاف زیاد آغاز شده است ، اگرچه وی تاکنون موفقیت چندانی نداشته است.

پیش بینی می شود جو بایدن 306 رأی انتخاباتی داشته باشد ، به گفته بی بی سی ، 232 رأی آقای ترامپ ، بیش از 270 رأی لازم برای پیروزی.

در حالی که جمهوری خواهان در پذیرفتن شکست آقای ترامپ مردد بودند ، سناتور جمهوری خواه پات تومی با صدور پاسخی به حکم پنسیلوانیا که می گوید رهبر گزینه های خود را برای پیروزی در این ایالت به پایان رسانده است ، به “بایدن رئیس جمهور منتخب و کمالا هریس معاون رئیس جمهور منتخب تبریک گفت پیروزی آنها “.

رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن (عکس از جو Raedle / گتی ایماژ)

سناتور پنسیلوانیا گفت: “با تصمیم امروز قاضی متیو بران ، یک جمهوریخواه قدیمی محافظه کار که من می دانم یک حقوقدان منصفانه و بی طرفانه هستم ، برای رد دعوی مبارزات انتخاباتی ترامپ ، رئیس جمهور ترامپ تمام گزینه های قانونی قابل قبول را برای به چالش کشیدن نتیجه مسابقه ریاست جمهوری در پنسیلوانیا. ”

“این حکم به دنبال یک سری از ضررهای رویه ای برای مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور ترامپ است. روز جمعه ، ایالت جورجیا پیروزی جو بایدن را پس از بازشماری دستی آرا paper کاغذی ، نتیجه گیری شمارش اولیه الکترونیکی را تأیید کرد.

“قانون گذاران میشیگان تلاش آشکار رئیس جمهور ترامپ برای خنثی کردن خواست رای دهندگان میشیگان و انتخاب یک تخته نامشروع از انتخاب کنندگان کالج انتخاباتی را رد کردند.

“این تحولات ، همراه با نتایج سایر کشورها ، تأیید می کند که جو بایدن در انتخابات سال 2020 پیروز شد و چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد شد.”

وی از آقای ترامپ خواست “نتیجه انتخابات را بپذیرد و روند انتقال ریاست جمهوری را تسهیل کند.”

آقای ترامپ در توییتر پاسخ این سناتور را “هیچ دوستی من” نداد.

گزارش اضافی توسط آسوشیتدپرس