عمل ژنیکوماستی(بزرگی سینه مردان)

 

عمل ژنیکوماستی(بزرگی سینه مردان) چیست

در واقع، استفاده ترکیبی از این روش ها ممکن است برای دستیابی به نتایج نهایی در این زمینه ضروری باشد. مثلا به فردی فکر کنید که چهره ای زیبا و دلربا دارد اما در عین حال بدن بدی دارد! دکتر مرادیان فوق تخصص ژنیکوماستی در تهران بهترین خدمات را به مراجعین ارائه می دهد.

اگر فردی که می خواهد ژنیکوماستی داشته باشد سیگار می کشد باید دو هفته قبل از عمل سیگار را ترک کند و پزشک را در مورد قضاتی که استفاده می کند مطلع کند. در عرض چند هفته می توانید به طور کامل فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. این عمل اغلب تنها با برش های کوچک انجام می شود.

بزرگ کردن سینه معمولا مردان را در معرض خطر قرار نمی دهد، اما باعث می شود آنها ظاهر و احساس ناراحتی کنند.جراحی ژنیکوماستی الو جراح یکی از معتبرترین مراکز درمان در ایران است. در برخی افراد، از بین بردن علت ژنیکوماستی (مانند تغییر داروها، کاهش چربی اضافی بدن، یا کاهش مصرف الکل). هر چیزی که برای کوچک کردن بافت سینه بزرگ شده نیاز دارید.

علت عمل ژنیکوماستی(بزرگی سینه مردان)

در این مورد، بیماران باید جراحی ژنیکوماستی یا هیپرتروفی سینه را برای رهایی از تغییر شکل و بزرگ شدن سینه در مردان در نظر بگیرند. سینه های بزرگ در مردان که ژنیکوماستی نامیده می شود به دلیل اختلالات هورمونی در سنین نوجوانی یا در تمام سنین در مردان ایجاد می شود.

علاوه بر این، شما به عنوان یک بیمار موظف هستید که تاریخچه کاملی از جراحی هایی که تاکنون انجام داده اید و داروهایی که مصرف کرده یا مصرف می کنید ارائه دهید. لیپوساکشن را می توان به تنهایی انجام داد ولی نتیجه دائمی برای درمان ژنیکوماستی در پی نخواهد داشت.

برای برخی از افراد، کاهش وزن یا ورزش ممکن است کمک کند، اما ممکن است همیشه وضعیت را بهبود نبخشد. اضافه وزن یکی از دلایل اصلی ژنیکوماستی است، زیرا می تواند سطح استروژن را افزایش دهد و باعث رشد بافت سینه شود.

 

در این موارد، جراحی می تواند موقعیت و اندازه هاله سینه را بهبود بخشد و پوست اضافی را کاهش دهد. جراحی ژنیکوماستی زمانی برای فرد پایدار است که فرد از رژیم غذایی مناسب پیروی کند و به طور منظم ورزش کند تا وزن اضافه نکند. زیرا ممکن است بافت سینه فرد دوباره افزایش یابد.

ژنیکوماستی در مردان به معنای برآمدگی زیر نوک پستان است که باعث بزرگ شدن سینه می شود. این بیماری با یک توده زیر نوک پستان در مردان شروع می شود که می تواند حساس باشد. روش های مختلفی برای جراحی کوچک کردن سینه در مردان وجود دارد. سوال این است که آیا جراحی سینه آخرین راه برای از بین بردن چربی سینه در مردان است؟ دکتر فرید مرادیان متخصص جراحی انکو پلاستیک سینه، زیبایی و ترمیمی است.

 

از سوی دیگر عوامل مختلفی وجود دارد که تناسب اندام را مختل کرده و زیبایی استایل را مختل می کند. زیبایی اندام یکی از مواردی است که معمولا افراد زیادی به آن توجه می کنند.

عوارض عمل

بنابراین، اگر ژنیکوماستی دارید و داروهای خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید و در مواردی که ژنیکوماستی به دلایل نامشخصی رخ می دهد. بزرگ کردن بیش از حد سینه در مردان ژنیکوماستی نامیده می شود که عمدتاً به دلیل رشد بافت سینه ایجاد می شود و می تواند در یک یا هر دو سینه رخ دهد.

ژنیکوماستی بیماری است که مردان را درگیر می کند و در ناحیه قفسه سینه بروز می کند. اما اگر میزان استروژن در بدن مردان بیشتر از هورمون تستوسترون باشد، باعث ژنیکوماستی و تورم بافت سینه می شود. با این حال، اگر سینه‌هایتان بزرگ‌تر یا ملتهب شد یا علائم جدیدی ظاهر شد، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 

جراحی ژنیکوماستی با لیزر
جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماست
.