شیوع COVID-19 کاخ سفید 10٪ افسران سرویس مخفی ایالات متحده را به حاشیه برد

محتوای مقاله ادامه داشت

نمایندگان سرویس مخفی از دادن شمار افسران آسیب دیده خودداری کردند. جاد دیر سخنگوی کاخ سفید س questionsالات خود را به سرویس مخفی ارجاع داد ، اما جداگانه به پست گفت که دولت هر پرونده را جدی می گیرد.

این شیوع ، که به گفته پست حداقل تا حدودی با مجموعه ای از تجمعات ترامپ قبل از انتخابات 3 نوامبر مرتبط بود ، تقریباً یک ماه پس از آنکه شخص رئیس جمهور با COVID-19 مبتلا شد ، رخ داد و برای چند روز مداوا به بیمارستان ارتش آمریکا منتقل شد.

COVID-19 همچنین تعداد دیگری از مقامات ارشد کاخ سفید ، مقامات عالی دولت و اعضای کابینه و دستیاران مبارزات انتخاباتی ترامپ را آلوده کرده است. هیچ کس مرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=frg1OaE0AkM

بانوی اول ملانیا ترامپ ، پسر کوچک ترامپ بارون ، دستیار ارشد هوپ هیکس ، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی و کیلی مک اننی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید قبلاً همه مثبت بودند.

سایر مواردی که به این ویروس مبتلا شده اند ، وزیر امور مسکن و شهرسازی ایالات متحده ، بن کارسون و به گفته یک منبع آگاه ، کوری لواندوفسکی ، مشاور مبارزات انتخاباتی ترامپ است.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده ، که بارها از کاخ سفید و رئیس جمهور به دلیل رسیدگی به بیماری همه گیر انتقاد کرده است ، به خبرنگاران گفت که آخرین شیوع دلیل دیگری بر “برنامه انتخاباتی بی پروای ترامپ” است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1lfDyxtVWZs