“شب دیوانه”: کالی کوکو یک بار نوشیدنی را سیاه کرد، با وسایل اسب سواری از خواب بیدار شد

محتوای مقاله

بازیگر زن کالی کوکو یک بار پس از نوشیدن بیش از حد شراب برنج ژاپنی از خواب غفلت کرد و روز بعد با وسایل اسب سواری خود از خواب بیدار شد.

محتوای مقاله

ستاره بیگ بنگ تئوری، که یک اسب‌سواری مشتاق است که با کارل کوک سوارکار برتر ازدواج کرده است، یک تابستان با مردش در یک نمایشگاه اسب “سوار سواری” گذرانده بود و پس از مسابقه، این زوج برای یک “شب دیوانه” بیرون رفتند. .

او در برنامه گفتگوی روزانه این ستاره پاپ به کلی کلارکسون گفت: «این زمانی بود که کیلی فهمید که ما دیگر ساکه نمی‌نوشیم. من در مورد آن شب به صورت سوم شخص صحبت می کنم. من در واقع با شوهرم بودم، آن زمان ما ازدواج نکرده بودیم، قرار بودیم.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

و او هنوز با من ازدواج کرد. به همین دلیل است که او یک دروازه بان است. شب دیوانه‌واری داشتیم و رفتیم و سوشی گرفتیم و همه اینها وجود داشت.»

او به هیچ وجه مطمئن نیست که بعد از شام پرمعنا چه اتفاقی افتاده است، اما او خود را کاملاً آماده دید تا دوباره با “لباس سوارکاری کامل” خود روز بعد زین شود.

او افزود: «صبح روز بعد از خواب بیدار شدم، شوخی نمی‌کنم، با لباس کامل سوارکاری، با چکمه‌های بلندم، موها هنوز از زیر کلاه خود گره خورده و روی کاناپه دراز کشیده بودم. من کاملا لباس پوشیده بودم. من (به کارل) گفتم: “چی شده؟” و او گفت: “خوب اتفاق افتاد”. و من گفتم، “دیگر نمی توانم آن را بنوشم!”

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

و او به قولش پایبند بود: “من دیگر هرگز آن را ننوشیدم … واقعاً مرا گرفت.”