شبکه های تلویزیونی ایالات متحده قطع می شوند در حالی که رئیس جمهور دوباره به دروغ ادعای تقلب در رای دهندگان در انتخابات را می کند

شبکه های خبری ایالات متحده سخنرانی دونالد ترامپ را در اواخر پنجشنبه شب در حالی که رئیس جمهور مونولوگ پر سر و صدایی پر از ادعاهای دروغین تقلب در انتخابات را قطع کرد ، قطع کردند.

در حالی که به نظر می رسید انتخابات ایالات متحده از نظر او دور می شود ، جمهوری خواهان پس از آغاز نبردهای قانونی برای ادامه کار خود ، درباره “نظرسنجی های کلاهبرداری” و همچنین “رسانه های بزرگ ، پول بزرگ و فن آوری بزرگ” غر زد.

شبکه های تلویزیونی عمده ایالات متحده از جمله ABC ، ​​CBS و NBC همگی از پرداختن به ادعاهای آقای ترامپ منصرف شدند ، اما فاکس نیوز و CNN آدرس رئیس جمهور را به طور کامل پخش کردند.

MSNBC همچنین سخنان رئیس جمهور را قطع کرد ، و برایان ویلیامز مجری گفت: “در اینجا ما دوباره در وضعیت غیرمعمول نه تنها قطع صحبت رئیس جمهور ایالات متحده بلکه اصلاح رئیس جمهور ایالات متحده هستیم”

“انتخابات را از ما بدزد”

شبکه های تلویزیونی مهم ایالات متحده از جمله ABC ، ​​CBS و NBC همگی از پرداختن به ادعاهای آقای ترامپ منصرف شدند (عکس از برندان اسمیالوفسکی / خبرگزاری فرانسه)

در یک کنفرانس مطبوعاتی فوق العاده کاخ سفید ، آقای ترامپ گفت: “اگر آرای قانونی را بشمارید ، من به راحتی پیروز شدم. اگر آرای غیرقانونی را بشمارید ، آنها می توانند سعی کنند انتخابات را از ما بدزدند. “

اظهارات رئیس جمهور ، که همه آنها بدون هیچ مدرکی ارائه شد ، کاملاً در تضاد با سخنرانی قبلی بایدن بود که روز پنجشنبه تأکید کرد “هر آرا باید شمارش شود” و افزود که “بدون شک” در نهایت پیروز خواهد شد.

انتخابات پس از بسته شدن رأی گیری ها در روز سه شنبه هنوز خیلی نزدیک است ، اما معاون رئیس جمهور سابق آقای بایدن پس از پیروزی در سه ایالت مهم میدان نبرد همچنان مورد علاقه قرار گرفت.

پس از کسب پیروزی در ویسکانسین و میشیگان ، دموکرات 264 رأی کالج انتخاباتی داشت و باید یکی از جورجیا ، نوادا ، کارولینای شمالی یا ایالت تولد وی پنسیلوانیا را تأمین کند تا به 270 مورد لازم برای پیروزی در کاخ سفید برسد.

آقای ترامپ اما باید برنده هر چهار ایالت باشد. وی همچنان مشروعیت انتخابات را زیر سال برد و اقدامات قانونی را آغاز كرد تا یا شمارش آرا را متوقف كند یا اصرار بیشتری به تیمش برای بررسی دقیق روند داشته باشد.

ادعاهای بی اساس

یکی از هواداران رئیس جمهور ترامپ هنگام اعتراض در لاس وگاس پرچمی را در مقابل به اهتزاز درآورد. (AP Photo / Jae C. Hong)

رئیس جمهور خطاب به اتاق مطبوعات کاخ سفید گفت که اساساً نظرسنجی رسانه ها “دخالت در انتخابات به معنای واقعی کلمه” است.

وی به انتقاد خود از آرا post پستی ادامه داد و گفت جمهوری خواهان “در همه مکان های اصلی پیروز می شوند” اما که منجر به پیروزی آنها “به طور معجزه آسایی مخفیانه مخفی شد”.

آقای ترامپ گفت: “نظرسنجی ها آگاهانه فهمیده اند.” “هیچ موج آبی وجود نداشت که آنها پیش بینی می کردند ، آنها فکر می کردند که یک موج بزرگ آبی وجود دارد – این نادرست بود ، به دلایل سرکوب انجام شد.”

شخصیت های شبکه پس از سخنرانی عصبانی و نیمه شب پس از روز انتخابات ، آقای ترامپ را به شدت مورد انتقاد قرار دادند ، اما این صحبت ها را به طور کامل پخش کردند.

برخلاف کنفرانس مطبوعاتی مخالف آقای ترامپ در اواخر شب انتخابات ، مایک پنس ، معاون رئیس جمهور این بار در کنار او نبود ، غیبی که بلافاصله توسط برخی تحلیلگران تفسیر شد و به عنوان بالقوه منعکس کننده سطح اختلاف نظر مشهور از چندین چهره حزب جمهوری خواه در مورد موقعیت آقای ترامپ است. گرفته شده.

آقای پنس بعداً در توئیتی نوشت كه در كنار رئیس جمهور ایستاده و خواستار شمارش هر رای “قانونی” است.

بایدن با اطمینان از پیروزی

جو بایدن ، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده ، لحن دقیق تری را در سخنرانی خود به نمایش گذاشت. (عکس: REUTERS / کوین لامارک)

همانطور که دوره ریاست جمهوری بر روی یک لبه باقی مانده بود ، آقای بایدن با لحنی سنجیده گفت “دموکراسی گاهی کثیف است ، گاهی به کمی صبر نیاز دارد”.

وی از مرحله ای در زادگاه خود در ویلمینگتون ، دلاور ، در كنار رقیب كاملا هریس ، گفت: “هر آرا باید شمارش شود و این همان چیزی است كه ما می خواهیم شاهد باشیم.”

وی ادامه داد: “ما درمورد وضعیت موجود احساس خوبی داریم ، تردیدی نداریم که با پایان شمارش ، سناتور هریس و من برنده اعلام می شویم.

“بنابراین من از همه می خواهم که آرامش خود را حفظ کنند ، همه مردم آرام باشند ، روند کار در حال انجام است ، شمارش در حال انجام است و ما خیلی زود خواهیم فهمید.”

انتخابات توسط دولت های ایالتی ، ایالتی و محلی اداره می شود و اظهارات عمومی آقای ترامپ هیچ تاثیری در جمع آوری آرا در سراسر کشور ندارد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری مجدد در ویسکانسین و طرح پرونده های قضایی در پنسیلوانیا ، میشیگان و جورجیا شد.

اما قضات در میشیگان و جورجیا اقدامات آغاز شده توسط کارزار انتخاباتی ترامپ را رد کردند.

این کمپین نشان داد که اقدامات قانونی دیگری نیز در نوادا پیش بینی شده است.

مدیر تبلیغات آقای بایدن ، جن اومالی دیلون ، گفت که رئیس جمهور “می داند که دارد می بازد” و تصمیم گرفته است “استراتژی شروعی را طراحی کند که برای جلوگیری از شمارش آرا people’s مردم طراحی شده است”.

انتخابات تلخ و مبارزات طولانی و روند طولانی نتایج باعث ایجاد تنش در خیابانها در برخی از شهرهای آمریکا شده است.

پلیس در سیاتل و پورتلند بیش از ده نفر را دستگیر کرد در حالی که صدها نفر به خیابان ها ریختند و خواستار شمارش کامل آرا of انتخابات ریاست جمهوری و توقف چالش های دادگاه رئیس جمهور ترامپ شدند.

طرفداران طرفدار ترامپ همچنین در مراکز شمارش آرا در شهرهایی مانند دیترویت و ققنوس همگرایی کرده اند.

گزارش اضافی توسط PA.