شاون مندس در مورد جاستین بیبر: “او برای من الویس بود”

محتوای مقاله

شاون مندس هنگامی که شروع به کار در موسیقی کرد ، از همکار خود در هیولا ، جاستین بیبر ، وحشت داشت.

ستاره سنوریتا برای آخرین اکران خود ، که روز جمعه کاهش می یابد ، با بیبر همکاری کرده است و شاون ، در صحبت با زین لو در برنامه Apple Music ، اعتراف می کند که او همیشه طرفدار طرفدار تازه وارد خود بوده است.

در مورد تک آهنگ ، او می گوید: “من فکر می کنم از پشت چند آهنگ بزرگ بیرون می آمدم و قطعاً خیلی تحت تأثیر خود من قرار گرفتم و احساس می کردم چیزی در این کار درست نیست.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=UAnHtiDasS0

وی توضیح می دهد: “این آهنگ همیشه در من طنین انداز شده است و هرگز راه خود را پیدا نكرده است.” “و حالا ناگهان یک روز داشتم به آن گوش می دادم و تازه رابطه ام را با جاستین شروع کردم.”

شاون می گوید که رابطه او با جاستین فقط در سه ماه گذشته و با اشتراک این خواننده آغاز شده است: به نوعی رفتن به آنجا است. ما به آنجا می رویم این در مورد این است که چگونه جامعه می تواند افراد مشهور را روی یک پایه قرار دهد و آنها را تماشا کند و به نظر می رسد این موضوع سرگرمی باشد. و سخت است و قلب او در آن فرو رفت.

وی یادآوری می کند: “من و او ، حتی دیروز ، برای یک ساعت با تلفن تماس داشتیم و عمیق ترین گفتگو را داشتیم ، “و این واقعاً احساس خوبی داشت زیرا لحظه ای کاملاً دایره ای برای من بود ، این پسری که باعث شد من آواز را شروع کنم.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PZD0u0aEfN4

“وقتی یک بار بیرون آمد من نه ساله بودم و من کاملاً در آن حضور داشتم. او برای من الویس بود. و اینکه دوباره برگردم و گفتگوی انسانی و انسانی با او داشته باشم و حقیقت او را در این ترانه وارد کنم و حقیقت من در آنجا باشد ، به نظر می رسد یکی از خاص ترین آهنگ هایی است که من تاکنون نوشتم (sic). “