شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت ثابت، برای پیامرسانهای داخلی به یک سوم کاهش یافته است.سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به صورت دورهای، آیپی (IP) وبسایتها یا اپلیکیشنهایی که پیامرسان داخلی محسوب شده و تعرفه آنها به صورت یک سوم محاسبه میشود را به اپراتورها ابلاغ میکند. نحوه تنظیم کردن مودم روی حالتی که تنها از شبکه 4 جی(LTE) استفاده نماید به چه صورت است؟ در نحوه شارژ مودم ایرانسل، خریداری و استفاده از بسته اینترنت مودم ثابت ایرانسل (TD-LTE) بسیار مهم و کاربردی می باشد، که می توانید برای خرید این بسته های یکی از مراحلی زیر را به دلخواه انتخاب کرده و بسته خود را خریداری کنید. مزیت دیگر مودمهای همراه ایرانسل را میتوان استفاده این اپراتور از محصولات شرکت هواوی به عنوان یکی از برندهای معتبر بازار در این رده دانست. کاربرانی که بهسرعت زیاد در همهجا نیازمندند میتوانند خرید این مودم را مدنظر قرار دهند.

D100-LH92-MF910-E5336-E5730-E8231 قرار دارد، نوشته شده است.توصیه می شود که پس از اولین ورود به صفحه مدیریت مودم، شناسه SSID و رمزعبور شبکه بی سیم را تغییر دهید. چگونه رمز ورود به پنل مودم را عوض کنیم؟ اینترنت به دلایل و جهات مختلف تبدیل به یکی از بدیهیات زندگی ما شده و خوشبختانه راههای زیادی برای اتصال به شبکه بزرگ اینترنت وجود دارد؛ از Dial up که صدای آژیر مانند آن حس ورود به دنیای دیگر را برای ما تداعی میکرد تا همین اینترنت ADSL که هنوز هم طرفداران زیادی دارد و در نهایت اینترنت TD-LTE که امروز به قسمت کوچکی از اطلاعات کاربردی آن خواهیم پرداخت. بی شک یکی از راه حل های عالی اینست که خرید بسته اینترنت را صرفا از طریق یک وبسایت معتبر انجام دهید، یعنی وبسایتی که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد، تا خیال شما برای پشتیبانی و امنیت اطلاعاتتان راحت باشد. در انتها مجدد وارد تب Homeشده و بر روی گزینه Connectکلیک می نماییم تا مودم به شبکه متصل گردد، در این حالت مودم تنها از سیگنال شبکه 4Gاستفاده می کند.

کدام یک از مودم های ایرانسل به پورت LAN متصل می شود؟ البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که قیمت بسته های ساعتی و روزانه به مراتب گران تر از بسته های مدت دار است و به همین دلیل اگر کاربر ثابت اینترنت هستید بهتر است دور بسته های ساعتی یا روزانه را خط بکشید. زیرا میتوانید با شارژ کردن کامل باتری آنها، در هر نقطهای که سیمکارت درون مودم آنتن داشته باشد، به مدت چندین ساعت به گشت و گذار در اینترنت بپردازید. پس از هربار شارژ کامل ما تنها سه ساعت به شبکه متصل بودیم. همچنین 32 کاربر بصورت همزمان می توانند بصورت بی سیم به آن متصل شوند.علاوه بر آن در محلهایی که پوشش نسل چهارم تلفن همراه وجود ندارد دستگاه به طور اتوماتیک به شبکه نسل سوم و یا دوم متصل میگردد . مودمهای 4G جیبی به تنهایی و با استفاده از سیمکارتهای 4G یا 3G قادر به دریافت اینترنت نسل سوم یا نسل چهارم خطوط موبایل رایتل یا ایرانسل یا همراه اول و اشتراک آن از طریق وای فای و یا کابل LAN (در مدلهای دارای پورت LAN ) هستند.

اکثر مودمهای همراه امروزی روی سیستمهای مخابراتی نسل چهارم یا 4G کار میکنند. کد دستوری ussd ساده ترین راه است که به صورت رایگان و بدون نیاز به شارژ و یا اینترنت امکان استعلام اینترنت را برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی این اپراتور فراهم می کند. قبل از خرید مودمهای ۴G TD-LTE حتماً از فرد فروشنده بخواهید امکان یا عدم امکان استفاده از این نسل اینترنت را در منطقه شما روی نقشه بررسی کند. بررسی و ثبت درخواست تعمیر مودم، از طریق تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط امکانپذیر است. بسته های نا محدود ایرانسل را در این ویدئو بررسی کردیم و گفتیم که برای اینترنت نامحدود حداکثر سرعت 8 مگابیت را ارائه میدهد که واقعا سرعت پایینی هست. جزییات بسته های اینترنت ایرانسل سه ماهه نیز در جدول زیر قابل مشاهده است. مودم 4G همراه یا جیبی برای افرادی که دوست دارند همیشه و همه جا به اینترنت متصل باشند یا مودم قابل حملی نیاز دارند که امکاناتی همچون قابلیت پشتیبانی از شبکههای اینترنت همراه 3G و 4G، اتصال سریع و امن به صورت بیسیم و قابلیت اتصال چندین کاربر یا دستگاه مختلف به صورت هم زمان را داشته باشد، بسیار کارآمد است.